בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חברון: מורחק מנהלי נעצר במהלך השבת

שוטרים עצרו את הצעיר שהגיע להתפלל במערת המכפלה על אף צו מנהלי שהוציא נגדו אלוף הפיקוד. במהלך השבת הוא שוחרר למעצר בית בביתו של עו"ד בן גביר הסמוך לתחנה

  • יח"צ
  • ח' כסלו תשע"ה - 10:22 30/11/2014
גודל: א א א
צבי יהודה איצקוביץ' בעת קבלת הצו (הקול היהודי)
צבי יהודה איצקוביץ' בעת קבלת הצו (הקול היהודי)

צעיר יהודי כבן 17 תושב ירושלים, נעצר בליל שבת לאחר שהגיע להתפלל במערת המכפלה על אף צו הרחקה מנהלי מיהודה ושומרון שהוציא נגדו אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון.

בארגון חוננו מדווחים כי השוטרים שעצרו את הבחור הסיעו אותו לתחנת המשטרה בגבעת האבות תוך חילול שבת.מתחנת המשטרה בגבעת האבות שוחרר הבחור למעצר בית בביתו של עו"ד איתמר בן גביר הגר בשכנות לתחנה.

"עם סיום התפילה הופתעתי לראות שני שוטרים ניגשים אלי ומבקשים שאגיע לתחנה כדי לקחת למעצר בית את הבחור המורחק", סיפר בן גביר. הצעיר אכן שוחרר ובילה את שארית השבת בביתו של בן גביר, ובמוצאי השבת התייצב שוב בתחנה שם חתם על ערבות ותנאי לפיו ישהה במעצר בית עד יום ב'.

מארגון חוננו נמסר בתגובה: "אנו קוראים להפסיק את השימוש בצווי הרחקה מנהליים כנגד יהודים, בעיקר כשמדובר בקטינים. ילדים. זהו צעד דראקוני שגורר פגיעה קשה בחירותם של מקבלי הצווים. אנו מצפים מאלוף הפיקוד והמשטרה להפנות נחישות אל מול הטרור הערבי המשתולל ולא כנגד ילדים יהודים. אחר כך גורמי הביטחון מופתעים מול הטרור האמיתי, ומיתממים כאילו אין קשר בין הדברים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד