בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מי משתמש במלט שמעבירה ישראל לעזה?

לאחר ההבטחות כי יוקם מנגנון שיבטיח שמירה על ציוד הבנייה שיועבר לצורך שיקום רצועת עזה, מגיעים דיווחים כי חמאס מנצל את המלט לצורך שיקום מנהרות הטרור

  • כ"ט כסלו תשע"ה - 16:32 21/12/2014
גודל: א א א
מנהרת טרור ברצועת עזה (דובר צהל)
מנהרת טרור ברצועת עזה (דובר צהל)

על אף ההבטחות הרבות של שר הבטחון בוגי יעלון וראש הממשלה בנימין נתניהו כי הכנסת חומרי הבנייה לרצועת עזה לא ישמשו את ארגוני הטרור, פורסם היום (ראשון) באתר YNET דיווח מגורמים ערביים ברצועה, לפיו ערביי החמאס משתמשים באותם חומרים לשיקום מנהרות הטרור.

לאחר סיום הלחימה במבצע 'צוק איתן' החלו בישראל לסייע רבות במבצע לשיקום רצועת עזה. אישורי מעבר, שיווק תוצרת חקלאית והעברת חומרי בנייה היו חלק מההטבות להן זכו ערביי עזה בתום הלחימה, ולצדם נשמעו הבטחות חוזרות ונשנות כי הוקם מנגנון אבטחה שיקפיד כי חומרי הבנייה לא ישמשו לשיקום הטרור.

מאיפה מגיע המלט לשיקום המנהרות כעת? מנהרת טרור ברצועת עזה (דובר צה"ל)

על פי הדיווח, בארגון חאמס משתלטים על המלט שמועבר לרצועה ובאמצעותו הם בונים קירות למנהרות שעתידות לשמש אותם במערכה הבאה מול ישראל.

יחד עם זאת, ערביי עזה מתכוננים למלחמה הבאה. לצד הברחות כלי נשק וייצור תחמושת מתקדמת, ביצע ארגון החאמס בשבוע שעבר אימון רחב היקף בו בוצע שימוש באמצעי לחימה שונים ומטרות האימון היו חורבות יישובי גוש קטיף.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד