בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: ערבי כבן 15 ביצע פיגועי דקירה

כתב אישום הוגש היום (ה') נגד קטין ערבי החשוד בשני פיגוע דקירה בתקופה האחרונה. כתוצאה ממעשיו נפצעו שני יהודים • צפו בתיעוד הפיגוע

  • ב' שבט תשע"ה - 14:00 22/01/2015
גודל: א א א
זירת פיגוע הדקירה ברחוב הנביאים (הלל מאיר, סוכנות תצפית)
זירת פיגוע הדקירה ברחוב הנביאים (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים, כתב אישום נגד קטין ערבי כבן 15 בשכונת בית חנינא בעיר החשוד בביצוע שני פיגועי דקירה בבירה בתקופה האחרונה.

על פי האישום,בי"ז טבת השנה, התנפל החשוד על צעיר יהודי כבן 21 סמוך לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים ודקר אותו באמצעות מברג בגבו. מיד לאחר מכן, נמלט החשוד לסמטאות העיר העתיקה. הפצוע פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

למחרת נתפס החשוד, הודות למצלמות אבטחה באזור, ובחקירתו שמר על זכות השתיקה וסרב לשתף פעולה עם חוקריו. לאחר שנמצאו ראיות בזירה המצביעות על מאפיינים הדומים לפיגוע דקירה דומה ברחוב הנביאיםבכ"ג חשוון האחרון, בו נדקר יהודי כבן 32 בגבו. גם אז באמצעות מברג וגם הוא פונה במצב בינוני לשערי צדק, הצליחו החוקרים להתאים את דגימות ד.נ.א שנאספו משתי הזירות לזו השייכת לחשוד.

הפצוע מפיגוע הדקירה בשער שכם מובל לטיפול רפואי (דוברות איחוד הצלה)

מהחקירה עלה, כי החשוד מכיר היטב את העיר העתיקה ואזור שער שכם, שם מתגוררים בני משפחה שלו ואף מקום עבודתו של אביו. בנוסף, עלה כי הצעיר לומד בבית ספר בעיר העתיקה וכי יש לו היכרות טובה עם סמטאות העיר העתיקה, אליהן נמלט לאחר כל פיגוע דקירה.

בפרקליטות מבקשים כעת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד