בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבים חדרו לנריה: "דרושה הרתעה"

בשעות הבוקר (א') חדרו ערבים לישוב נריה והכניסה לישוב נסגרה. התושבים חוששים כי פריצה פלילית יכולה בקלות להפוך לפיגוע לאומני. "אין ספק שהפורצים הם פועלים ערבים המועסקים בישוב"

  • כ' שבט תשע"ה - 09:13 09/02/2015
גודל: א א א
רכב שנפרץ בישוב נריה. ארכיון (מתניה אהרונוביץ, סוכנות תצפית)
רכב שנפרץ בישוב נריה. ארכיון (מתניה אהרונוביץ, סוכנות תצפית)

סמוך לשעה 6:40 הבוקר (שני) הופעלה אזעקה בישוב נריה שבגוש טלמונים בעקבות חדירה ליישוב.

ר' תושב הישוב סיפר לקול היהודי כי זמן קצר לאחר מכן הופעלה אזעקה נוספת והכניסה ליישוב נחסמה עד לסיום האירוע בשעה 8:20. על פי הדיווח, מספר ערבים מאחד הכפרים הסמוכים, חדרו לישוב ופרצו לבית אחד ושני כלי רכב שהיו במרכז הישוב.

"עד שסוף סוף היה ניתן לצאת מהישוב, אחרי שאני כבר מאחר לעבודה, אני רואה שהכביש עמוס דווקא מהכיוון השני של אלו הנכנסים לישוב", מספר ר'. "אחרי שכל האירוע נגמר, נותנים לעשרות הפועלים הערבים להיכנס לישוב, ואני מתלבט מי מהם הוא זה שפרץ הלילה לישוב".

בית שנפרץ בישוב נריה. ארכיון (סוכנות תצפית)

ר' סבור שאם הפריצות בוצעו במרכז הישוב, אין ספק שמדובר בערבים המועסקים במקום. "אם ערבים נכנסים לישוב בשביל לפרוץ, אין ספק שצריך לחשוש מפיגוע פוגל 2".

לדבריו, "לכתחילה המדינה צריכה לגרום להרתעה סביב הישוב. אם המדינה לא עושה את זה, הישוב שלנו צריך ללמוד משהו מיצהר, לשם ערבים מפחדים להגיע".

גם ליישוב עמונה חדרו הלילה מספר ערבים שרפצו למבנה התלמוד תורה, למעון הילדים ולמזכירות הישוב. כמו כן זוהתה פריצה למחסן של אחד התושבים. החשודים נמלטו מהאזור.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד