בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בנימין הוא איש חסד, צדיק אמיתי"

חבריו של בנימין ריכטר, שהורשע בהצתת רכבי ערבים, קוראים לציבור לתרום כסף לתשלום הקנס שהטיל עליו בית המשפט. "אדם שמסר את הנפש בשביל הגאווה של עם ישראל ונושא בהשלכות"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג שבט תשע"ה - 21:00 12/02/2015
גודל: א א א
בנימין ריכטר בבית המשפט בגזר הדין (הקול היהודי)
בנימין ריכטר בבית המשפט בגזר הדין (הקול היהודי)

לאחר גזר הדין בו הוטלו על בנימין ריכטר, שהורשע בהצתת רכבי ערבים בשומרון, שלוש שנות מאסר וקנס בסך 15 אלף שקלים, קוראים חבריו של ריכטר לציבור להירתם, לתרום ולעזור לריכטר לשלם את הקנס.

בשיחה עם הקול היהודי מסביר אלישוב הר שלום, מי שעומד בראש ההתרמה, את הסיבה להתרמה. "יש שני מישורים בהם צריך לעזור לבנימין. הדחוף מביניהם הוא הקנס שהוטל עליו", אומר הר-שלום ומסביר "התביעה לא הסכימה לפרוס את הקנס לתשלומים ונשאר עוד שבועיים לגייס את כל הסכום הזה. דבר שני היא העזרה בהתנהלות השוטפת של בנימין בכלא, כסף לקנטינה. מי שהיה במעצרים ובעיקר במעצרים ארוכים יודע כמה נחוץ כסף בקנטינה כדי לעבור את הכלא בצורה בריאה יותר".

"יש פה את הסיוע כביכול הגשמי, אבל חשוב מאוד לתמוך בו מבחינת הרוח. יש פה אדם שמסר את הנפש בשביל עם ישראל, בשביל הרוח של עם ישראל, בשביל הגאווה של עם ישראל והוא נושא בהשלכות של זה באמונה. מי שרוצה לזכות להיות חלק מהרוח הזו, אז בוודאי מצווה גדולה וסיוע גדול לתרום לבנימין".

הרכב שהוצת בכפר פרעתא בשומרון

"אנחנו במלחמה גם בתקשורת. מנסים להוציא את החבר'ה שלנו כמסוכנים לציבור ומפירי השלום במזרח התיכון. אז בואו אני אספר לכם: בנימין הוא איש חסד, אתה תתקשר אליו אחרי יום שלם שהוא עבד ותגיד לו שצריך להעביר דירה הוא יבוא לעזור בחינם בלי לשאול שאלות. המון ענווה, המון פשטות ועין טובה על כולם. בנימין הוא באמת אדם נדיר. לב גדול, עדינות, אהבת הארץ ובאמת צדיק בפשטות של המילה הזאת. כל סיוע פה יכול לעזור, אם זה חמישים שקלים או אפילו עשרים שקלים. שיהיה בערבות אמיתית, כי בסופו של דבר רק בערבות הדדית אנחנו ננצח ונתגבר על הקשיים", אומר הר שלום ומוסיף לסיום "אשריכם ישראל!".

לפרטים ותרומות: אלישוב, "בכל שעה וכל זמן" - 0527763244

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד