בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחרר השוטר החשוד בירי במתפרע הבדואי

לאחר ימים ארוכים בחקירות, שוחרר השוטר שנטען כי ירה לעבר מתפרע בדואי

  • כ"ח שבט תשע"ה - 11:26 17/02/2015
גודל: א א א
שוטרים במהלך ההתפרעויות ברהט (דובר המשטרה)
שוטרים במהלך ההתפרעויות ברהט (דובר המשטרה)

השוטר שנעצר בחשד לירי לעבר מתפרע בדואי ברהט במהלך פשיטה משטרתית לפני כחודש, שוחרר הבוקר (שלישי) ממעצרו לתנאים מגבילים במעצר בית.

ביום שישי האחרון, התקבל בבית המשפט המחוזי ערר שהגישו עורכי דינו של השוטר, ארז אבוהב וגיל זחוח, ושופט הורה לשחררו ואף מתח ביקורת חריפה על התנהלות מח"ש ועל העובדה כי הוא נעצר עוד בטרם הוברר במכון הפתולוגי האם המתפרע נהרג מירי או שמא מדבר אחר. בתגובה מח"ש הודיעו כי יערערו לבית המשפט העליון וזה קבע כי השוטר ישוחרר למשך השבת לבית מלון באזור המרכז, שם שהה עד מוצאי שבת ולאחר מכן שבת למעצר ולחקירות מח"ש עד להבוקר.

עו"ד אבוהב המייצג את השוטר, אמר אתמול לקול היהודי, כי "ההתנהגות של המשטרה ומח"ש צריכה להוות רעידת אדמה עבור כל שוטר במדים במדינת ישראל. לא יעלה על הדעת ששוטר שיעשה את המשימה שלו, יחוש סכנה ויפעל כפי שלימדו אותו שנים ארוכות, במח"ש יתייחסו אליו בצורה שכזו. מה יגידו מחר השוטרים האחרים? שהם מפחדים להגיע למקומות מסוכנים שמא ייעצרו וייחקרו אחר כך? מה המסר שרוצים להעביר לשוטרים בשטח?", הוא תמה.

"אני לא רוצה להעלות על דעתי ששוטר שמחיוב לבצע את המשימה שלו מתלבט האם הוא עושה אותה או שמה הוא לא מבצע אותה מחשש שמח"ש יחקרו אותו כחשוד". עו"ד אבוהב ציין, כי מאז מעצרו של השוטר התקשרו עליו עשרות שוטרים בפחד. "הם תומכים בו, אבל רוצים לדעת מה עלול לקרות להם במידה ויקלעו למצב שכזה. צריך להבין, לחקירה כזו באזהרה יש השלכה רוחבית מאוד גדולה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד