בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זרם החשמל יוגבל לערביי הרשות

בשעות הקרובות יוגבל זרם החשמל לערביי הרשות ה"פלסטינית" בשל החוב העצום לחברת החשמל, כך אמר יו"ר החברה. "לא ייתכן שמי שחייב לחברת החשמל מנותק מיד, ואוכלוסייה שלימה לא"

  • אברהם שפירא
  • ד' אדר תשע"ה - 16:07 23/02/2015
גודל: א א א
עובדי חברת החשמל
עובדי חברת החשמל

חברת החשמל הודיעה כי בשעות הקרובות תגביל את אספקת החשמל לרשות ה"פלסטינית" לה נזקף חוב של כמעט שני מילארד על שימוש בחשמל ללא תשלום.

יו"ר חברת החשמל, יפתח רון טל, הודיע בכנס ירושלים ה-12 על הגבלת החשמל לרשות ואמר: "הייתי פה לפני כשנה ואמרתי 'לא יכול להיות שמישהו שחייב לחברת החשמל אנחנו מנתקים אותו ישר, ואוכלסייה שלימה לא משלמת לנו חשמל ואנחנו לא מנתקים אותה'. הרשות ה"פלסטינית" חייבת לחברת החשמל כמעט שני מיליארד שקלים. עברה שנה מאז שאמרתי את זה, אבל היום בצהריים אנחנו מגבילים את הזרם".

בכל חודש טופח החוב בכ-70 מיליון שקלים.יש לציין כי רק בגלל העובדה שחברת החשמל שייכת למדינה, לא מפסיקה החברה את אספקת החשמל לערביי ה"רשות הפלסטינית". אילו היתה החברה בבעלות פרטית בלבד, סביר להניח כי מזמן היו "מורידים את השאלטר" כדברי יו"ר חברת החשמל.

בעבר אמר ראש המטה לביטוח לאומי כי מדינת ישראל מעלימה עין מהחוב העצום כיוון שקיומה של הרשות ה"פלסטינית" חשובה לה ובאם היא תאלץ לשלם את חובה היא תקרוס.

בעבר נבדקה גם אפשרות של צמצום החוב בכדי להקל מעל הרשות ה"פלסטינית" את התשלום המצטבר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד