בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"היסטריה מוחלטת": תושבת מעון נעצרה בביתה

בלשי משטרה מצוידים בצו מעצר פשטו על בית בישוב מעון ועצרו את תושבת הישוב, אם לשני ילדים. האב נעצר קודם לכן. "מעצר שערורייתי שנועד להפעלת לחץ רגשי על העצור"

  • יח"צ
  • י"ח אדר תשע"ה - 16:01 09/03/2015
גודל: א א א

תושבת הישוב מעון כבת 25 ואם לשני ילדים נעצרה בשעות הצהריים בפשיטת בלשי משטרה על ביתה. בארגון חוננו מדווחים כי הבלשים הציגו צו מעצר כנגד האישה ולקחו אותה לחקירה במפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י, תוך שהם משאירים את שני ילדיה הקטנים בבית. עו"ד מארגון חוננו בדרכו לתחנת המשטרה בכדי לסייע לאישה, שמכשיר הטלפון שלה נלקח ממנה.

בעלה של האישה נעצר גם הוא בשעות הצהריים המוקדמות לאחר שבלשי משטרה פשטו על כולל בו הוא לומד בקרית ארבע. הוא נלקח לחקירה בימ"ר ש"י שם נאמר לו כי הוא חשוד בכריתת עצי זית של ערבים לפני כשבועיים. העצור מכחיש את המיוחס לו ושוחח עם עו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

בארגון חוננו תוקפים בחריפות את מעצר האישה ומציינים כי בעבר בוצעו מעצרים שכאלו בכדי להפעיל לחץ נפשי על בן המשפחה העצור.

"מדובר בשערוריה והיסטריה מוחלטת של המשטרה", אומרים בחוננו. "בימים האחרונים אנו עדים לעלייה ברף ההתנכלות של מחוז ש"י כלפי מתיישבים וכעת נחצה שיא נוסף. מנסיונינו, מגמת מעצר כזה הוא הפעלת לחץ רגשי על עצור, צעד פסול בכל קנה מידה".

בחוננו הוסיפו כי הם קוראים לראשי ההתיישבות להתערב ולפעול להפסקת התנכלות המשטרה למתיישבים. "אנו קוראים לראשי התיישבות לפעול לעצירת התופעה החמורה ולדרוש מיידית את שחרורה של האישה".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד