בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: משטרת ישראל נגד ארגון למניעת התבוללות

המשטרה הודיע כי היא ממליצה להעמיד לדין את בנצי גושפטין ופעילים נוספים בארגון להב"ה בטענה להסתה נגד ערבים. "אני מייצג את תורת ישראל שלימדה אותנו על חשיבות ההבדלה בין ישראל לעמים", אומר גופשטיין

  • ה' ניסן תשע"ה - 10:53 25/03/2015
גודל: א א א

במשטרה ובמשרד הבטחון ממשיכים להילחם בארגון הפועל למניעת התבוללות בארץ ישראל – ארגון להב"ה.

הבוקר (רביעי) פורסם, כי המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בנצי גופשטין יו"ר ארגון להב"ה וזאת בטענה שהסית נגד ערבים על רקע מוצאם. כמו כן, ממליצה המשטרה להעמיד לדין שני פעילים נוספים בארגון בטענה שאיימו על ערבים שהטרידו בנות יהודיות.

בהמלצתה, מסתמכת המשטרה על פוסטים בפייסבוק, הודעות טקסט והתכתבויות בוואטסאפ, שלדברי המשטרה יש לראות בהם כבעלי רקע גזעני. בין היתר, נקראו פעילי הארגון בהתכתבויות אלו לצאת אל השטח ולפעול למען מניעת התבוללות. כמו כן, התבטאויותיו של גופשטיין לכלי התקשורת נכללו אף הם בחומר החקירה. במשטרה טוענים, כי ברשות פעילי הארגון נמצאו אגרופנים ולטענתם אלו היו מיועדים לתקיפת ערבים.

על פי הדיווח, גורמים שונים פועלים להוציא את הארגון מחוץ לחוק, וזאת מהסיבה שבמשטרה רואים בארגון זה כארגון שהתגלגל מתנועת 'כך' אותה ייסד הרב מאיר כהנא הי"ד והיא הוכרזה כארגון טרור בשנת ה'תש"ד.

לפני כשלושה חודשים נעצר גופשטיין יחד עם 17 פעילים נוספים מירושלים, ראשון לציון, ביתר עלית, נתיבות והרצליה. בתום החקירה, שוחררו העצורים לבתיהם.

"עצוב שהמשטרה שמתייחסת בסלחנות למסיתים שונאי ישראל, מוצאת להעמיד לדין דווקא אותי שנלחם בהתבוללות" אומר היום גופשטיין בתגובה. "אני מייצג את תורת ישראל שלימדה אותנו על חשיבות ההבדלה בין ישראל לעמים. אהפוך את המשפט אם יהיה - לדיון עקרוני האם ההתנגדות להתבוללות היא גזענות או יהדות".

עו"ד איתמר בן גביר בא כוחו של גופשטין אמר הבוקר, כי "יש להצטער שהמשטרה ממשיכה לרדוף את מרשי למרות שהתקבלה בעניינו החלטה של בית משפט שקבע שלא כל קריאה נגד התבוללות היא גזענות. גופשטיין צריך לקבל צל"ש על פעילותו למען בנות ישראל. בחוץ לארץ יש את הסוכנות היהודית שפועלת בתחום בישראל יש את גופשטיין ולהב"ה שעושים עבודת קודש".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד