בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בקרוב: לוחית רישוי לבנה בתל אביב

המנהל האזרחי אישר, בצעד חריג מזה 15 שנים: עשרות רכבים בעלי לוחית רישוי לבנה יוכלו להגיע מחברון וקלקליה לירושלים, תל אביב ופתח תקווה

  • כ"ו ניסן תשע"ה - 14:14 15/04/2015
גודל: א א א

בצעד חריג ומיוחד, לראשונה זה 15 שנים, אישר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב פולי מרדכי, לרופאים ערבים מבית לחם וחברון להגיע ברכבם הפרטי, הנושא לוחית רישוי לבנה, לבתי חולים שונים, בניהם הדסה בירושלים, איכילוב תל אביב בילינסון בפתח תקווה ועוד.

האלוף מרדכי הנפיק יותר מ-100 אישורים על ידי המנהל האזרחי, והודיע כי בכוונתו להרחיב את מתן האישורים בחודשיים הקרובים גם לסוחרים ואנשי עסקים. כמו כן הודיע האלוף מרדכי, כי ישראל חתמה עם הרשות "הפלסטינית" על הסכםבניית שני אזורי תעשייה בחברון וקלקליה הנצאים בשטחי C שבשליטה ביטחונית של צה"ל.

"החלטת המנהל האזרחי לאפשר כניסת הדרגתית של רכבים "פלסטינים" מעבר לקו הירוק היא לקיחת סיכון בטחוני בלתי מידתי", מסרו בתגובה בארגון אלמגו"ר לנפגעי הטרור. "את המחיר עלולים לשלם אזרחים ישראלים שבעבר נפגעו מרכבים "פלסטינים" ששימשו להסלקת אמצעי אמל"ח לצורכי פגועים".

יו"ר הארגון, מאיר אינדור תקף את החלטתו של האלוף מרדכי ואמר, כי "פרץ הנדיבות של מרדכי כלפי הרשות "הפלסטינית" - בהם גם חתימתו על הסכם עם הרש"פ להעברת שטחי C לצורכי בניית אזורי תעשיה בחברון ובקלקיליה - מצריך החלטות ממשלה או לפחות קבינט. אסור להשאיר זאת בידי מי שרואה עצמו משרת את היחסים עם "הפלסטינים" לעיתים על האזרחים הישראלים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד