בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"למנוע מהנוצרים להשתלט על קבר דוד"

רבבות יהודים הגיעו לקבר דוד במהלך חג השבועות "מרוב יהודים לנוצרים היה קשה להיכנס. קוראים ליהודים להגיע ולמנוע את מזימת הנוצרים"

  • אברהם שפירא
  • ז' סיון תשע"ה - 15:17 25/05/2015
גודל: א א א
קבר דוד המלך (ארכיון)
קבר דוד המלך (ארכיון)

כמידי שנה, גודשים את ציון דוד המלך בהר ציון בירושלים המוני יהודים בחג השבועות, יום הולדתו ופטירתו של דוד מלך ישראל.

השנה, גדל באופן משמעותי מספר המתפללים שהגיעו וניתן לייחס זאת למאבק נגד כוונתם של המוני נוצרים להגיע למקום בעיצומו של החג. בשל כך, בקשו הפעילים בציון הקבר וקראו לציבור להגיע למקום.

"למרות שזה מוצאי שבת הגיעו המונים ובכמות גדולה יותר מחג שבועות של שנה שעברה" מספרת הרבנית יוכבד גרוסמן ממארגני אירועי המלווה מלכה המפורסמים בקבר דוד. "עד שלוש לפנות בוקר הייתה נהירה של המונים למקום. לפני שבת קבלנו ידיעה שהולכים להגיע הרבה נוצרים למקום והרי לא ייתכן שיהיו יהודים ונוצרים ביחד מכיוון שהתורה שלנו אוסרת קיום עבודה זרה ואי אפשר להתפלל במקום שבו עבודה זרה".

המונים בקבר דוד המלך (ארכיון)

"עוד מעט הנוצרים גם יגיעו לכותל"

"על אף שנאסר לנוצרים על פי חוק ועל פי דעת תורה להשתמש בסממנים נוצריים, הם עשו הכול, הדליקו קטורת והמשטרה הייתה וראתה. במקום התפתחו מהומות וכמה אנשים נעצרו. בנוסף, לא נתנו ליהודים להגיד תהילים. מחר הנוצרים יגיעו לכותל ויגידו שזה קדוש להם. פשוט לא הגיוני שבמדינה יהודית יכבדו רגשות של גויים על חשבון רגשות והלכות של יהודים. מה עם זה שאסור לעשות עבודה זרה מעל בית כנסת?".

"כל יהודי העולם אומרים תהילים ובמקום שבו נקבר נעים זמירות ישראל יש עבודה זרה. אנחנו מאוד שמחים על הכנסת האורחים שהייתה כאן, אבל מצד שני לא מגיע שיעשו ככה לדוד המלך. אני קוראת לכל היהודים להגיע למקום ולשמור עליו. רק מהסיבה שהיו הרבה יהודים שמלאו את הציון בחג, לנוצרים היה קשה להיכנס" מסיימת הרבנית גרוסמן.

פ', אחד מהנוכחים באירועים בחג השבועות, אמר לקול היהודי כי המשטרה התנהגה באלימות למרות שאנשים רק אמרו תהילים. "היו שם הרבה שוטרי יס"מ ומשטרה שעמדו כמו חומת מגן ולא נתנו ליהודים להיכנס. יכול להיות שיהיה מצב שבציון רבי שמעון בר יוחאי יעצרו את הכניסה למקום בשביל איזה נוצרי? ממתי מדינה היהודית מתחשבת ברגשות של עובדי עבודה זרה?!"

פ' אמר בנוסף כי המשטרה עשתה למתפללים תרגילים בכדי לאפשר את כניסת הנוצרים. "הם אמרו שיהיו שבעים נוצרים שייכנסו ובאמת הכניסו מאות. הנוצרים גם הגיעו בלבוש אזרחי כדי שהיהודים לא ישימו לב שהם עולים ותהיה מהומה, ובנוסף המשטרה עשתה תרגיל מלוכלך והבטיחה לכול האברכים שאם הם ייכנסו למתחם הם יורידו את הנוצרים אך כמובן שזה לא קרה".

עד ראייה נוסף שנכח במקום התלונן ואמר כי כל השומרים שהביא המרכז למקומות הקדושים היו ערבים. "הם דברו עם יהודיות והטרידו אותן. זה מחדל שצריך לזעוק כנגדו! היו שם בנות יעקב תמימות שהערבים שוחחו איתן", הוא מסיים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד