בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בחיזבאללה חוששים ממתקפה, בישראל מרגיעים

בעקבות חשש בארגון הטרור כי ישראל תתקוף, הועבר מסר דיפלומטי מרגיע. "התרגיל הארצי נועד לצורך הגנה ולא לצורך התקפה"

  • י"ג סיון תשע"ה - 18:43 31/05/2015
גודל: א א א

בעקבות התרגיל הארצי הגדול, 'נקודת מפנה 15', שנערך בימים אלו בישראל, חוששים בארגון הטרור חיזבאללה כי בישראל מתכננים לנצל את המצוקה של הארגון ושל צבא אסד בסוריה במלחמתם מול ארגוני המורדים, ולהסביר את האיום הטילים מעל ישראל. כך דווח באתר ynet.

ישראל מיהרה להעביר מסרים דיפלומטיים מרגיעים לארגון הטרור, שלאחרונה איים מספר פעמים בשיגור מאות אלפי טילים לעבר המדינה, לפיהם בישראל לא מתכוונים לתקוף את חיזבאללה והתרגיל הארצי מתרחש מחשש שיהיו אלו הם (חיזבאללה) שיתקפו את ישראל.

על פי הדיווח, תקיפה ופגיעה נרחבת בארגון הטרור חיזבאללה, יש בו כדי לטרפד את חתימת הסכם הגרעין עם איראן וגם להסיר מעל העורף הישראלי את איום הטילים שיש כעת בידי חיזבאללה.

התרגיל הארצי שהחל הבוקר (א') יימשך עד לסוף השבוע, כאשר הוא ידמה מלחמה מרצועת עזה, לבנון וסוריה במקביל. על פי ההשערות, סוכנויות המודיעין האיראניות, הסוריות ושל חיזבאללה, הבחינו בהכנות לתרגיל וחששו כי מדובר במוכנות למתקפה על הארגון.

במקביל, בישראל הביעו חששות מכך שחיזבאללה עלול להתמוטט בקרבות מול ארגוני המורדים, ובשל כך ינסו לפתוח מערכה מול ישראל בכדי להסיט את תשומת הלב מכישלונותיהם בסוריה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד