בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרצח בשפלה: "לאומני, בידי פועלים ערבים"

משפחתו של דוד בר קפרא הי"ד שנרצח אתמול בשפלה בטוחים: "הרצח לאומני". במשטרה עוד מעלים כיווני חקירה נוספים. "כל כיוון אחר מיותר", מצהירים במשפחה

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ח' תמוז תשע"ה - 09:20 25/06/2015
גודל: א א א
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה)
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה)

בני משפחתו של דוד בר קפרא הי"ד, שנרצח אתמול (רביעי) ככל הנראה בידי פועלים ערבים, באזור השפלה, בטוחים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

בר קפרא, חקלאי תושב רחובות כבן 70, יצא בשעות הבוקר לכרמו הסמוך למושב פדיה באזור רמלה, והוא אותר בשעות אחר הצהרים כשהוא חבול ופצוע באורח קשה בשטח החקלאי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. לאחר ששב לו הדופק, פונה הפצוע למרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין.

כעבר מספר שעות מת דוד הי"ד מפצעיו. במשטרה ובשב"כ אומרים כי מתחקור ראשוני עולה כי ככל הנראה הותקף על ידי שב"חים ערבים על רקע לאומני, אך עם זאת מוסיפים "כל כיווני החקירה נבדקים". לדבריהם, ייתכן שהותקף במסגרת מריבה עסקית עם הפועלים.

אחד מבני המשפחה אמר לכלי התקשורת כי האצבע המאשימה שלהם מופעית לשב"חים הערבים ולטעמם מדובר באירוע לאומני לכל דבר ועניין. "כל כיוון חקירה אחר הוא בעינינו מיותר", אמר.

על מועד הלווייתו של דוד הי"ד תימסר הודעה בהמשך.

חננאל דורני ראש מועצה מקומית קדומים, שאחת מבנותיו של בר קפרא מתגוררות בישוב, אמר כי "רצח זה מצטרף לרציחות ולפיגועים והרמת הראש בתקופה האחרונה. דם יהודי שוב נהיה הפקר. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת ולהכריז על מלחמה נגד הטרור המשתולל בתקשורת, ברחובות, בשדות ובמערכת החינוך".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד