בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנו של הנרצח: "פשוט מאוד, הרקע לאומני"

לבנו של דוד בר קפרא הי"ד אין ספק. "מי שמגיע רעול פנים ודובר ערבית, אני לא מכיר משהו אחר", לדבריו מדובר ב"שני פועלים פלסטינים שראו יהודי בסיטואציה שנוחה להם, ועשו את מה שעשו"

  • אברהם שפירא
  • ח' תמוז תשע"ה - 15:04 25/06/2015
גודל: א א א
משטרה בחיפוש בשטח חקלאי. ארכיון
משטרה בחיפוש בשטח חקלאי. ארכיון

דניאל, בנו של דוד בר קפרא הי"ד שנרצח ככל הנראה בידי פועלים ערבים שב"חים אתמול (רביעי) בשדות המושב פדיה בשפלה, בטוח כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

"אנחנו חושבים שזה רקע לאומני" אמר הבן לחדשות וואלה. "מי שמגיע רעול פנים ודובר ערבית, אני לא מכיר משהו אחר.ממידע שהגיע אליי לא דרך המשטרה, מדובר בשני רעולי פנים, כנראה שב"חים "פלסטינים" שעובדים שם באזור השדות".

לשאלת המראיין האם היה איזשהו סכסוך בין דודו הי"ד לפועלים ערבים השיב הבן כי"לא היה שום סכסוך. אבא שלי חקלאי, מגדל ענבים. הוא לא איש עסקים, הוא לא חייב כספים לאף אחד. זה פשוט מאוד, הרקע לאומני. שני פועלים "פלסטינים" שראו יהודי בסיטואציה שנוחה להם, ועשו את מה שעשו". לגבי המשטרה אמר דניאל כי "המשטרה עושה את עבודתה, זה בסדר שבודקים רקעים נוספים, לא נגיד להם לא לבדוק אבל אנחנו חושבים שמדובר ברקע לאומני".

"חקלאי וכורם. נרצח על רקע לאומני". דוד בר קפרא הי"ד (באדיבות המשפחה)

קודם לכן התראיין בן משפחה אחר לכלי התקשורת ואמר גם הוא כי הרגע לרצח לאומני והוסיף"כל כיוון חקירה אחר הוא בעינינו מיותר".

דוד בר קפרא הי"ד הותקף בעת שעבד בשטח חקלאי בין מושב פדיה לכרמי יוסף שבשפלה. תחילה הוא נפצע באורח קשה מאוד, וצוות מד"א פינה אותו לאחר פעולות החייאה למרכז הרפואי אסף הרופא שבצריפין כשהוא סובל מחבלת ראש. כעבור כמה שעות מת בר קפרא מפצעיו בבית החולים.

יש לציין כי בר קפרא לא העסיק פועלים ערבים אלא תאיילנדים. ככל הנראה מדובר בפועלים ערבים שעבדו סמוך אליו והם אלו שרצחו אותו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד