בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הרצח ייחקק בלבנו לעד"

"הלכת לעולמך בין הגפנים והטנדר", ספד הבן לאביו, דוד בר קפרא הי"ד בהלוויה בה השתתפו מאות

  • ח' תמוז תשע"ה - 18:38 25/06/2015
גודל: א א א

מאות בני אדם משתתפים כעת (חמישי) בהלוויתו של הקדוש דוד בר קפרא ה' יקום דמו, שנרצח אתמול בידי פועלים ערבים בשדה חקלאי בשפלה.

להלוויתו, הנערך בבית העלמין ברחובות, הגיעו בין היתר הרב שמחה הכהן קוק, שר הדתות דוד אזולאי, ח"כ ינון מגל ובצלאל סמוטריץ' ועוד.

"אבא היקר, מה אומרים לאבא שנקטף טרם זמנו? איחרת לחתונה של בתך בגלל שיעור הדף יומי. במוות ארור נלקחת", ספד לו בנו. בן אחר, דניאל, ספד ואמר: "אבא היקר, טבעית הדרך שבן קובר אבא... אבל זו אינה הדרך כאן. הרצח של בני העוולה ייחקק בלבנו לעד. הלכת לעולמך בין הגפנים והטנדר שכל כך אהבת".

רבה של העיר רחובות, הרב שמחה הכהן קוק, אמר כי "לקחו בלוקים ורוצצו את גולגלתו. ה' נקום את דם עם ישראל... דמנו לא הפקר. דמם של הרוצחים הפקר", הוסיף הרב הכהן קוק.

בר קפרא, חקלאי תושב רחובות כבן 70, יצא בשעות הבוקר אתמול לכרמו הסמוך למושב פדיה באזור רמלה, והוא אותר בשעות אחר הצהרים כשהוא חבול ופצוע באורח קשה בשטח החקלאי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. לאחר ששב לו הדופק, פונה הפצוע למרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין.

כעבר מספר שעות מת דוד הי"ד מפצעיו. במשטרה ובשב"כ אומרים כי מתחקור ראשוני עולה כי ככל הנראה הותקף על ידי שב"חים ערבים על רקע לאומני, אך עם זאת מוסיפים "כל כיווני החקירה נבדקים". לדבריהם, ייתכן שהותקף במסגרת מריבה עסקית עם הפועלים.

לעומתם, בני המשפחה בטוחים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני ואחד מהם אף הוסיף "כל כיוון חקירה אחר הוא בעינינו מיותר".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד