בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: "הכדור פגע קרוב לראש שלי"

וידאו מזירת הפיגוע: אמבולנס נפגע מירי סמוך לישוב בית אל בבנימין

  • י"א תמוז תשע"ה - 12:03 28/06/2015
גודל: א א א
האמבולנס שנפגע אמש מירי, סמוך לבית אל (הלל מאיר, סוכנות תצפית)
האמבולנס שנפגע אמש מירי, סמוך לבית אל (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

במוצאי שבת ירו ערבים מכיוון הכפר ביתין לעבר אמבולנס של מד"א סמוך לישוב בית אל בבנימין. במקום אותר מרבץ של כ-19 כדורים שנורה ככל הנראה מנשק מסוג קרל גוסטב.

כמו כן, אותרו לפחות חמישה פגיעות באמבולנס כאשר קליע אחד פגע בשמשת הקדמית של הרכב, לא הרחק ממקום מושבו של הנהג שב"ה יצא ללא פגע.

"הכביש לביתין היה סגור מעל עשר שנים בשל בעיות ביטחוניות", אמר אמש שי אלון, ראש מועצת בית אל. "כאשר הוחלט לאחרונה לפתוח את הכביש מחדש התרעתי בפני אלוף הפיקוד, שר הביטחון, שר התחבורה והאלוף מרדכי - מתאם הפעולות בשטחים, על הסכנה הביטחונית והתעבורתית במקום".

זירת פיגוע הירי, אמש (הלל מאיר סוכנות תצפית)

"אלוף הפיקוד החליט בכל זאת לפתות את הציר, אך כבר ביום הראשון היה אירוע בטחוני בעקבותיו נסגר הכביש", המשיך אלון. "הערב הגיעו המפגעים דרך הציר הקיים ונמלטו, לאחר שירו באמבולנס, שבדרך נס לא נפגע בו איש. הכתובת הייתה על הקיר ואנו דורשים ממערכת הביטחון לא לפתוח את הכביש, ולסגור גם את צידו השני כך שמפגעים לא יוכלו להגיע לקרבת בית אל ולברוח".

ביום שישי ירה ערבי לעבר כוח צה"ל במחסום בקעות בבקעת הירדן, נורה ונפצע באורח קשה. ערב קודם לכן דווח על ירי לעבר כוח צה"ל בכפר בית אומר שבגוש עציון.

חור כניסת קליע לאמבולנס, אמש (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד