בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נילחם להוכיח - אבא נרצח בפיגוע לאומני"

בני משפחת בר קפרא זועמים על טענת המשטרה כי אביהם נרצח על רקע פלילי. "אפילו השב"כ מודה שמדובר בפעילי טרור. לא נוותר עד שהצדק יצא לאור"

  • מערכת הקול-היהודי
  • כ"ט תמוז תשע"ה - 12:55 16/07/2015
גודל: א א א
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה) (באדיבות המשפחה)
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה) (באדיבות המשפחה)

לאחר שהמשטרה הודיעה היום (חמישי) כי החקלאי מרחובות, דוד בר קפרא הי"ד שנרצח לפני כחדוש בידי פועלים ערבים בעלי עבר טרוריסטי, הוא שוד פלילי שהסתבך, זעומים במשפחת בר קפרא ומבטיחים להוכיח שמדובר בפיגוע לאומני.

"השב"כ בעצמו מודה בהודעה רשמית שמדובר בשני פעילי טרור מאזור חברון, כך שטענת המשטרה חמורה ובלתי מובנת לנו", נמסר בהודעת בני המשפחה. "הקלות בה נקבע כי מדובר בשוד שהשתבש, וזאת על סמך הודאת המחבלים בלבד, אשר היה להם זמן רב לתאם גרסאות ולהתייעץ בכדי לצאת בעונש קל יותר, מעידה על ניהול חקירה בעייתי ביותר. אבא היה חקלאי פשוט, בעל כרם ענבים שעבד לפרנסתו, לא היו לו סכסוכים, לא חובות ולא היה עליו רכוש רב".

עוד בנושא:
שקט, מטייחים את הפיגוע
בנו של הנרצח: "פשוט מאוד, הרקע לאומני"
הרצח בשפלה: "לאומני, בידי פועלים ערבים"

ארכיון

בהודעת המשטרה נכתב כי שני הרוצחים,מוג'אהד ועלאא דאהר עאצי, דרשו כסף מבר קפרא וכשנענו בשלילה, הכו אותו באמצעות אלות בכל חלקי גופו והוא נפצע אנוש. בהמשך נפטר מפצעיו במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

בני המשפחה מציינים כי לא נשדד מאביהם דבר למרות שהיו במקום כסף מזומן ורכב. "לא נשדד מאבא מאומה, כסף שהחזיק עליו לא נשדד והושב אלינו על ידי המשטרה, רכבו - טנדר בשווי של כ-100,000 ש״ח לא נלקח, קרטונים של ענבים מוכנים לשיווק וטרקטור עם מרסס - הכל נשאר המקום הרצח. כל הנסיבות מצביעות על כך שמדובר במניע לאומני ולא בשוד פלילי. אנו בני המשפחה לא נוותר, דמו של אבינו זועק, אנו נילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור ושהמחבלים יבואו על עונשם".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את המשפחה כנפגעי עבירה מסר בתגובה: "אנו מקבלים בתדהמה את המסקנה החפוזה של המשטרה והפרקליטות לגבי המניע למעשה הרצח הנתעב של המנוח, אשר היה ממלח הארץ, חקלאי ואוהב הארץ ואדמתה, שנרצח באכזריות, כאשר כל הסימנים מובילים למסקנה שמדובר ברצח על רקע לאומני".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד