בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחררו מהכלא ורצחו את מלאכי רוזנפלד

הותר לפרסום: המחבלים שרצחו את מלאכי רוזנפלד הי"ד, נעצרו בעבר בגין פעולות טרור אך שוחררו

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ג' אב תשע"ה - 17:54 19/07/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע (סוכנות תצפית)
זירת הפיגוע (סוכנות תצפית)

מי שאחראי למספר פיגועים שהתרחשו לאחרונה, בניהם פיגוע הירי בו נרצח מלאכי רוזנפלד הי"ד בכביש אלון בבנימין, הוא אחמד נג'אר, שנעצר פעמיים בישראל לאחר שהיה מעורב בפיגועים בהם נרצחו שישה יהודים. בפעם האחרונה שוחרר מהכלא במסגרת עסקת שליט. כך הותר כעת (ראשון) לפרסום.

על פי החשד, נג'אר הכווין את הפיגועים ממקום מושבו ברצועת עזה. כמו כן, החשודים ביצעו ככל הנראה גם את פיגוע הירי לעבר אמבולנס סמוך לישוב בית אל לפני מספר שבועות. מעאד' חאמד, ערבי מסלואד, הוא שביצע את הפיגוע בפועל וירה לעבר רכבו של רוזנפלד ופגע בו ושלושה מחבריו. חאמד נעצר מספר פעמים בעבר בגין פעולות טרור אך שוחרר לאחר מכן. כעת הוא עצור בידי "הרשות הפלסטינית".

אמג'ד נג'אר, הוא אחיו של אחמד נג'אר וחקירתו הודה כי העביר הנחיות מאחיו וכן נשק ומימון ששימשו לביצוע הפיגוע. גם הוא נעצר בעבר בישראל בגין פעולות טרור אך שוחרר לאחר מכן. עבדאללה אצחאק מסלואד, היה עצור בפעם האחרונה בגין סחר באמל"ח ופעילות טרור ושוחרר לפני כארבע שנים. בחקירתו הודה כי נהג ברכב בזמן ביצוע הפיגוע.

אחמד שבראוי, פאאז חאמד וג'מאל ג'מיל, מסלואד וקוצרא, השתתפו גם הם בפיגוע בהעברת אמל"ח ותיווך. שניים מתוכם נעצרו בעבר בגין פעולות טרור אך שוחררו. השלישי, ג'מיל, הוא חמיו של אמג'ד נג'אר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד