בע"ה כ"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תלונה: מזכיר חד"ש בחיפה תומך בחיזבאללה

דוד מגן, יו"ר וועדת החקיקה של מפלגת העבודה בחיפה דרש מהיועמ"ש לפתוח בחקירה כנגדו. הטענה היא כי מזכיר סניף של חד"ש מביע תמיכה בחיזבאללה

  • אברהם שפירא
  • ד' אב תשע"ה - 14:43 20/07/2015
גודל: א א א
רגא זעתרה
רגא זעתרה

דוד מגן, יו"ר ועדת החקיקה של מפלגת העבודה בחיפה פנה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, בדרישה לפתיחה בחקירה כנגד רג'א זעתרה, מזכיר סניף מפלגת חד"ש בחיפה משום שלדבריו הוא תומך בארגון הטרור חיזבאללה.

זעתרה שימש בתקופת הבחירות האחרונה כראש אגף ההסברה מטעם המפלגה. מגן נסמך בעיקר על סטטוסים שפרסם זעתרה בפייסבוק לפיהם הוא תומך בחיזבאללה והוא אוהד אותם מכיוון שגם להם וגם לו "המשותף הוא התנגדות לכיבוש, לציונות ולאימפריאליזם".

בתגובה לדברים, מסר זעאתרה לוואלה כי הוא לא מבין כיצד השתמעה מדבריו תמיכה בחיזבאללה. "ביום שבו העליתי את הפוסט, היה נאום של נסראללה, ואני בסך הכול ציטטתי אותו כי אני מסכים ספציפית עם האמירה הספציפית הזו. בפוסט השני בו הוא מתלונן עליו, מדובר במשפט שנכתב דווקא באנגלית ומדבר על ערך ההתנגדות ומשמעותו. אני מסכים עם האמירה הזאת, ולכן שיתפתי אותה על הקיר שלי בפייסבוק".

"אני תומך בזכותו של העם הלבנוני ושל כל עם תחת כיבוש, להתנגד לכיבוש. אם השאלה היא אם אני חושב שחיזבאללה כתנועת התנגדות שנאבקה נגד הכיבוש הישראלי היא התנגדות לגיטימית, התשובה היא כן. אני לא חושב שזה טרור. אני אומר שבכל מקום שיש כיבוש, יש זכות להתנגד לכיבוש. חלק מהאדמות הלבנוניות שנכבשו על ידי ישראל לא הוחזרו כדוגמת חוות שבעא".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד