בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחאת אוהלים: "לה' אין בית"

"לא נסתפק בבכי ואבלות. כשלה' אין בית גם אנחנו נישן באוהלים" שלושה ימים של כמיהה ומחאה לבנייתו המיוחלת של בית המקדש ו"דרישה לשלטון יהודי בהר"

  • אברהם שפירא
  • ה' אב תשע"ה - 10:20 21/07/2015
גודל: א א א
יהודים בעלייה להר הבית (חוזרים להר)
יהודים בעלייה להר הבית (חוזרים להר)

תנועת חוזרים להר מקיימת בימים אלו, ימי חורבן הבית, מחאת אוהלים בירושלים להעלאת המודעות בעניין בית המקדש, יחד עם ארגון עליות להר הבית ושיעורים בעניין המקדש.

"בתשעת הימים לא נסתפק בבכי ואבלות. נצא כולנו מהבית למחות על כך שבית המקדש עדיין חרב. בזמן שלה' אין בית גם אנחנו נישן באוהלים. נגיע למחאת הדיור האמיתית - מאהל מחאה על ההפקרת בהר ה'. בדרישה לשלטון יהודי בהר ולבניית בית המקדש".

המחאה צפויה להמשך שלושה ימים והיא החלה היום (שלישי), ה' אב, בעלייה להר הבית. לאורך היום הראשון, יתקיימו שיעורים בהר מפי הרב יוסף אלבוים, הרב יהודה ריכטר ועוד. בהמשך היום, יתקיימו פעילויות לילדים.

בשעה 19:00 יצטרפו אנשי המאהל לסיבוב השערים המסורתי היוצא מרחבת הכותל המערבי של הר הבית.

כל בוקר במאהל נפתח בעלייה של הקבוצה להר בשעה 7:30 ולאחר מכן מתחיל סדר היום שכולל שיעורים, שיחות ופנאלים בנושא. בין המגיעים להעביר שיחה או שיעור: עזרא יכין, הרב הלל בן שלמה, הרב קרויזר, הרב דב ליאור, פרופסור הלל וייס, בנצי גופשטיין והרב ישראל אריאל.

"בשאר הזמן" מפרסמים מהתנועה, "יתקיימו דיונים על המצב בהר ועל הדרכים שיש בידנו בכדי לשנותו וכדי להביא לבניין המקדש. כמו כן חלוקת חומרי הסברה ולימוד משותף על המקדש השלישי".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד