בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מתחת לאף: מאות פלשו לגן לאומי

על אף החלטת בג"ץ - מאות ערבים פלשו לגן לאומי סמוך להר הבית ועיבדו את המקום. קודם לכן, תקפו עובדי רשות הטבע והגנים הלאומיים

  • אברהם שפירא
  • כ"ב אלול תשע"ה - 09:24 06/09/2015
גודל: א א א
הערבים ברגע הפלישה לגן (אריה קינג)
הערבים ברגע הפלישה לגן (אריה קינג)

מאות ערבים פלשו ביום שישי בצהריים לגן הלאומי בקרן העופל, הפינה הדרום מזרחית של חומת הר הבית לכיוון הר הזיתים, ועבדו בגן הלאומי במקום בניגוד לחוק, זאת לעיני עשרות שוטרים שלא עשו דבר. כך פרסם אריה קינג בדף הפייסבוק שלו.

בפוסט שכתב, מסביר קינג את הרקע לדברים. בעתירה שהגיש לבג"ץ לפני 4 שנים, טען קינג כי הערבים קוברים את מתיהם בצמוד לחומת הר הבית באזור שמוגדר גן לאומי ומחוץ לבית קברות בן כ-100 שנה שנמצא מצפון לגן הלאומי.

"בתשובת המדינה, הודיעה הממשלה שרשות הטבע והגנים הלאומיים תגדר את הגן הלאומי שבקרן העופל, הפינה הדרום מזרחית של הר הבית, ממזרח לחומה מזרחית של הר הבית" כתב קינג.

"היכן המשטרה?" הפלישה לגן הלאומי (אריה קינג)

"ביום שלישי, כאשר הגיעו עובדי רשות הטבע והגנים הלאומיים, הפקירה משטרת ירושלים את ביטחונם של עובדי וקבלני רשות הטבע והגנים הלאומיים, עד כדי סכנה לחייהם".

בצהרי יום שישי, הגיעו מאות ערבים למקום "ומתחת לאפם של כ-40 שוטרים שמסביב לגן הלאומי, מאות ערבים פלשו לגן הלאומי בקרן העופל.המשטרה מאפשרת לערבים לחפור, לבנות, לעקור והכול בתחומי גן לאומי, בתא שטח שישנה החלטה של בג"ץ שאוסרת זאת.פשוט עצוב שזו המשטרה שאמונה על ביטחוננו.לשר גלעד ארדן אני פונה שיפעיל את מלוא סמכויותיו למיגור העבריינות המוסלמית בירושלים ובאזור האגן הקדוש ספציפית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד