בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שני יהודים תכננו לדקור ערבי בעפולה

שני תושבי עפולה נעצרו בחשד שתכננו לדקור פועל ערבי בעיר. מצטרפים לרשימה ארוכה של אירועים דומים בימים האחרונים

  • אורי קירשנבום
  • א' חשון תשע"ו - 11:28 14/10/2015
גודל: א א א
סכין (אילוסטרציה SXC)
סכין (אילוסטרציה SXC)

ערבי, תושב אחד הכפרים הסמוכים לעפולה, שעבד בשדה סמוך לעיר, דיווח אתמול למשטרה כי הוא הבחין בשני יהודים שהגיעו לכיוונו כשהם אוחזים בסכין. לטענתו, כוונתם היתה לדקור אותו.

שוטרי תחנת העמק שהגיעו למקום איתרו שני יהודים בגילאי 38 ו-27 כשברשותם סכין. השניים נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרה.

השניים מובאים בשעה זו לבית המשפט בנצרת לדיון בהארכת מעצרם. יש לציין שהעיר עפולה ספגה בתקופה האחרונה כמה וכמה פיגועים של ערבים.

|גל תקיפות של ערבים

מאז רצח בני הזוג הנקין הי"ד בחג הסוכות, אירעו ברחבי הארץ אירועים רבים בהם יהודים תקפו או ניסו לתקוף ערבים כנקמה על הטרור הערבי המשתולל.

זירת הפיגוע בשער האריות בירושלים (שלמה מור)

בין היתר, כתבי אישום הוגשו כנגדשני יהודים, בן 35 מירושלים ובן 23 מראשון לציון,בחשד שתקפו ערבים בירושלים כנקמה על רצח הרב נחמיה לביא ואהרון בינטיא הי"ד בשער האריות בחג הסוכות האחרון.

אתמול אירע מקרה חריג בקרית אתא. לאחר הדיווחים על הפיגועים הקשים בירושלים בהם נהרגו שלושה יהודים, יצא יהודי תושב העיר מביתו במטרה לפגוע בערבי.

בסופו של דבר, הוא נכנס לסניף של שופרסל בעיר, ודקר בטעות עובד יהודי שנפצע בינוני. המולה רבה התפתחה במקום מכיוון שהנוכחים חשבו שמדובר במפגע ערבי אך עד מהרה התבררה המציאות.

|הפגנות ספונטניות

לצד אירועים מהסוג הזה, בכל הפיגועים שאירעו בימים האחרונים, הופצו סרטונים בהם נראים אזרחים מתגודדים סביב המחבל המנוטרל וצועקים לעבר השוטרים לחסל את המחבל ולא להשאיר אותו בחיים, ובמקרים אחרים אף מכים את המחבל לאחר שנתפס.

בהודעות שמוציאה המשטרה לאחר האירועים הללו נכתב בדרך קבע בימים האחרונים: "לנוכח המצב הרגיש והמתוח יש להדגיש שלאיש לא ניתנת הרשות לקחת את החוק לידיים, זהו תפקידם הבלעדי של השוטרים וכוחות הביטחון הפרושים בשטח, וכנגד כל מפרי הסדר תופעל יד קשה למיצוי הדין".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד