בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גאולה: נמנע פיגוע גדול יותר

סיפור שמתגלגל ברחובות גאולה בירושלים מצביע על "השגחה פרטית" והצלה בפיגוע שהתרחש במלכי ישראל לפני כשבוע

  • אברהם שפירא
  • ח' חשון תשע"ו - 16:40 21/10/2015
גודל: א א א
הפיגוע במלכי ישראל (הלל מאיר, TSP)
הפיגוע במלכי ישראל (הלל מאיר, TSP)

בשכונת גאולה בירושלים מתגלגל סיפור הצלה לפיו הפיגוע שהתרחש ברחוב מלכי ישראל בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד לפני כשבוע, היה מכוון לעשרות משתתפים בשיעור תורה בבית מדרש סמוך, אלא שבאופן חריג השיעור התבטל.

מדי בוקר, כך אומרים התושבים, מתקיים שיעור בפרשת השבוע בבית מדרש "בית יהושע" ובו משתתפים עשרות בעלי-בתים וגבירים מהשכונה.

התושבים אמרו כי כשראו את התמונות מהפיגוע ובהם נראה הרכב של חברת 'בזק' בו נסע המחבל, נזכרו כי בשבוע שקדם לפיגוע הסתובב המחבל סמוך למקום השיעור באופן מחשיד ולדבריהם ניסה ללמוד את לוח הזמנים של השיעור.

השיעור כאמור התבטל באופן חריג ואף לא נמצא למעביר השיעור, הרב רייזמן, מחליף. הרב רייזמן נקרא להעביר שיעור בבלגיה באותו היום בהזמנה שקיבל חודשיים קודם לכן. למרות ניסיונותיו להתחמק מהעברת השיעור לחצו עליו בבלגיה והוא נסע להעביר את השיעור. התושבים ספרו כי באותו היום נראה המחבל כשהוא נוסע שוב סמוך לשיעור באופן מחשיד הלוך וחזור, עוצר ומסתכל ונראה עצבני ומתוח ולדבריהם יש להם ראיות לכך ממצלמות האבטחה במקום. לאחר מכן עזב המחבל את המקום.

דקות לאחר מכן נשמעו הדיווחים הראשונים על הפיגוע ברחוב מלכי ישראל הסמוך ובו נהרג הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד ונפצעו שני יהודים נוספים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד