בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה מחפשת את "גיבור ישראל"

בית המשפט הורה לאתר עובר אורח שבעט בראש ערבייה שתקפה יהודי בתל אביב בשעה שהיא שוכבת על הרצפה. "לא ייתכן ש"ישראלים" יבעטו בראשי אנשים שלא מהווים סכנה" אמר השופט

  • אברהם שפירא
  • ז' חשון תשע"ו - 18:00 20/10/2015
גודל: א א א
משטרה. ארכיון (משטרת ישראל)
משטרה. ארכיון (משטרת ישראל)

בית משפט השלום בתל אביב, הורה (שלישי) למשטרת ישראל לפעול לאיתור יהודי שבעט בראשה של ערבייה בזמן שהיתה תפוסה בידיו של אדם נוסף אותו הכתה קודם לכן.

הערבייה, המתגוררת בחיפה, פגשה בעובר אורח ברחוב הלח"י בתל אביב, רצה אליו והכתה אותו באגרוף. בתגובה, תפס המותקף את ידה, הפילה לארץ ושמר עליה עד להגעת המשטרה.

בעודה מוצמדת לקרקע, הגיעו למקום עוברי אורח שחשדו כי מדובר במחבלת שנתפסה והחלו לתקוף אותה. על פי החשד, אחד האזרחים שהגיע למקום, בעט בראשה של החשודה. חלק מהאירוע תועד בסרטון.

השופט שמאי בקר הורה למשטרה"לקבל מידי הסנגורית את הסרטון, ולמצוא את אותו "גיבור ישראל", שבועט בראשה של אישה השוכבת אפרקדן על הרצפה, בלי שהיא מהווה כל סכנה, ובלי שהיא יכולה להגן על עצמה כהוא זה".

"לסדום היינו, לעמורה דמינו? גם לו היתה המשיבה מחבלת (והיא איננה!), לא יתכן כי ישראלים יבעטו בראשים של אנשים שלא מהווים כל סכנה לאף אחד. הצפייה בסרט מלמדת כי משטרה סבירה תמצא עד מהרה את הבועט, אותו "גבר", שעשה מעשה ובעט בפניה של המשיבה, ותחקור אותו בגין עבירת תקיפה, שאם לא כן – המדרון חלקלק, ואנה אנו באים?" אמר השופט בקר.

כמו כן, היום הודיע ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו, כי המשטרה החלה לזמן לחקירה אזרחים החשודים כי הכו את המסתנן האריתראי שנחשד בתחילה כמחבל במהלך פיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע השבוע.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד