בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בגוש עציון

חמישה חיילים נפצעו (ד') בפיגוע דריסה בגוש עציון, בהם אחד במצב בינוני

  • אורי קירשנבום
  • ח' חשון תשע"ו - 20:58 21/10/2015
גודל: א א א
זירת פיגוע הדריסה, הערב
זירת פיגוע הדריסה, הערב

רכב צבאי שנסע בכביש גוש עציון-חברון, בין הכפר בית אומר לכרמי צור, נפגע הערב (רביעי) מאבנים שיידו לעברו מתפרעים ערבים. כשירדו החיילים מהרכב דרס אותם נהג ערבי. ככל הנראה הדריסה נעשתה עם רכב שגנב.

בפיגוע נפצעו חמישה יהודים: פצוע במצב בינוני עם פגיעת ראש פונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי הדסה עין כרם, כמו גם שני פצועים נוספים במצב קל, שני פצועי גפיים במצב קל פונו למרכז הרפואי שערי צדק.

זירת פיגוע הדריסה בבית אומר

הנהג הדורס נפצע קשה מירי שבצעו לעברו חיילים והועבר לטיפול במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים תוך כדי הנשמה שבצעו בו חובשים של מגן דוד אדום.

במקביל לטיפול בפצועים התפרעו במקום ערבים רבים, דבר שהקשה מאוד על עבודתם של כוחות הביטחון וההצלה.

יש לציין כי הכפר בית אומר הוא אחד המוקדים המרכזיים ביותר ברחבי יהודה ושומרון של התפרעויות של ערבים לרבות יידויי אבנים ובקבוקי תבעירה לעבר רכבים שנוסעים על הציר המוביל בין גוש עציון לחברון.

| מוקדם יותר היום: פצועים בפיגועים בבנימין, אוטובוס עלה באש באזור חברון

הפיגוע בגוש עציון מצטרף לרשימה ארוכה של אירועי טרור ערבי שהתרחשו במהלך היום עליהם דיווחנו ביומן "האינתיפאדה המושתקת שלהקול היהודי.

בפיגוע דקירה שביצע ערבי בכיכר אדם שבמזרח בנימין, נפצע באורח אנוש חיילת. לאחר ניתוח ממושך שעברה במרכז הרפואי הדסה בהר הצופים היא הועברה למחלקה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם.

שוטר נפצע באורח קל בפיגוע דריסה הבוקר בצומת המזטרה הבריטית שבמזרח בנימין ולעבר אוטובוס שנסע באזור הכפר חלחול הסמוך לקרית ארבע זרקו ערבים בקבוקי תבעירה שגרמו לאוטובוס לעלות באש.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד