בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נקמנות? שוחרר ממעצר וקיבל הרחקה

תושב ירושלים שנחקר בימים האחרונים ושוחרר ללא כתב אישום קיבל צו מנהלי. "במקום לטפל בפיגועים הם מוצאים זמן לתת הרחקות"

  • חיים כהנא
  • י"ב חשון תשע"ו - 15:54 25/10/2015
גודל: א א א
הפריטים שנמצאו (משטרת ישראל)
הפריטים שנמצאו (משטרת ישראל)

דור עובד, צעיר נוסף, תושב ירושלים, קיבל לידיו ביום שישי האחרון צו הרחקה מנהלי לתקופה של כחצי שנה בה נאסר עליו לשהות ביהודה ושומרון. עובד קיבל את הצו מבלשים לאחר חקירה אליה הוזמן.

עובד שוחרר ביום חמישי האחרון ממעצר בן שמונה ימים בו שהה לאחר שנחשד בקשירת קשר לביצוע פשע. בגבעת ה'בלאדים' בה הוא נעצר מצאו השוטרים תיק עם פריטים לגביהם טענו כי הם "משמשים לצורך ביצוע פעולות תג מחיר".

עו"ד חג'בי טען כי התיק לא קשור לצעיר ונתפס באזור כללי במאחז בו נמצאים נערים רבים אשר חלקם לא מתגורר במקום בקביעות.

"הממסד והשב"כ הרסו לי את מהלך החיים. מצאתי עבודה בשומרון והממסד, השב"כ, הרס לי הכול. זו התנכלות ליהודים. זה סתם בשביל להפריע לנוער הגבעות ולימין", אמר עובד בשיחה עם הקול היהודי.

"במקום לטפל בפיגועים הם מוצאים זמן לתת הרחקות. במקום לטפל בערבים בירושלים הם מרחיקים יהודים. לדעתי, צריך לגרש את הערבים מהארץ. הם לא ישברו אותי ולא יצליחו להחליש. הם בחיים לא יצליחו לשבור אותנו. אני מאחל להם שיחזרו בתשובה ושיפסיקו להתנכל ליהודים. בעזרת ה' שמלכות ישראל תקום ושכל החברים ישתחררו מהמעצרים המנהליים, מההרחקות ומכל ההגבלות", סיים עובד.

| צו נוסף של הרחקה מנהלית - צעיר מהר חברון

בתוך כך,צעיר תושב הר חברון קיבל היום (ראשון) צו מנהלי חתום בידי אלוף פיקוד המרכז רוני נומה. על פי הצו, על הצעיר לשהות במעצר בית לילי למשך כחדשיים וחצי בבית הוריו ונאסר עליו לשהות ביהודה ושומרון למעט הישוב בו הוא מתגורר. בנוסף נאסר עליו ליצור קשר עם שמונה אנשים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד