בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חוזרים להר: קמפיין לעידוד תפילה בהר הבית

במטה ארגוני המקדש הגיבו להודעה שנתנה לקרי בעניין הר הבית ופרסמו מכתב של רבנים החותמים על תמיכה בשר אורי אריאל שעולה להר בטהרה

  • י"ב חשון תשע"ו - 19:57 25/10/2015
גודל: א א א
יהודים בהר הבית. ארכיון (חוזרים להר)
יהודים בהר הבית. ארכיון (חוזרים להר)

בעקבות המצב בהר הבית יצאו בתנועת 'חוזרים להר' בקמפיין "נעצרת נצחת" לעידוד תפילה בהר הבית בקדושה וטהרה.

מהתנועה נמסר כי "דווקא בתקופה מתוחה זו חשוב לעלות ולהתפלל בהר.הערבים אומרים במפורש שהמלחמה היא על הר הבית (אל אקצא), כל חולשה באחיזתנו במקום היא רפיסות וכניעה לטרור. לכן, דווקא עכשיו יש לחזק את האחיזה היהודית בהר.לא יעלה על הדעת שבמקום הקדוש ביותר לעם ישראל יהודים יעצרו על תפילה או ריקוד או מלמול".

הקמפיין של חוזרים להר

בעקבות הודעת ראש הממשלה לקרי הגיבו גם במטה ארגוני המקדש ואמרו: "אנו קוראים לעם ישראל לעלות להר הבית מדי חודש בחודשו ומדי שבוע בשבוע כחזון הנביאים. אנו מברכים את העולים בטהרה להר הבית דווקא בימים אלו בהם טרוריסטים מוסלמים מנסים להדיר אותנו מהמקום, ומוכיחים כי לא הטרור הערבי ואף לא השר קרי לא יצליחו לנתק את עם ישראל מהר קודשו".

בנוסף, למעלה מ-15 רבנים חתמו על מכתב התומך בשר החקלאות אורי אריאל בשל עליותיו להר הבית בטהרה. "בימים אלו לנוכח התערבות בין לאומית במתרחש בחצרות הר קודשינו, האפליה ורמיסת זכויות בסיסיות במקום הקדוש - הרינו מחזקים את ידך על עלייתך להר הקודש, כשר בממשלת ישראל, בטהרה, למקומות המותרים. הדבר מבטא באופן ממלכתי את היות הר הבית המקום המקודש ביותר לעם ישראל" כתבו הרבנים, בינהם: הרב דב ליאור, הרב חיים דרוקמן, הרב אליעזר נחום רבינוביץ' ועוד.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד