בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עכשיו זה רשמי: האירוע בפסגות - פיגוע

ערבי ניסה לבצע פיגוע דקירה בפסגות, ולאחר שנכשל התנגש ברכב בו נסעו בני משפחה. ארבעה נפצעו והמחבל נהרג. "הרכב כמעט נפל לתהום"

  • ב' כסלו תשע"ו - 20:52 14/11/2015
גודל: א א א

ארבעה בני משפחה נפצעו הערב (מוצ"ש) בפיגוע סמוך לישוב פסגות בבנימין. האב ואחד מבניו נפצעו באורח בינוני והאם ובן נוסף נפצעו באורח קל. כולם פונו לטיפול במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.

האירוע החל כאשר ערבי שנהרג ברכב בעל לוחית זיהוי צהובה, אשר מבדיקה לאחר מכן עולה כי אינה תואמת את הרכב, ניסה להכנס לישוב פסגות וככל הנראה לבצע פיגוע דקירה. השומר בכניסה לישוב מנע ממנו את כניסה וזה שב על עקבותיו. בדרכו, הבחין ברכב בו היו בני המשפחה והחליט לפגוע בהם.

זירת הפיגוע סמוך לפסגות (הלל מאיר TPS)

הרכב שנפגע, הערב (כבאות והצלה יו"ש)

נהג הרכב הערבי התנגש בצורה מכוונת ברכבם של בני המשפחה."הגעתי לזירה פחות מדקה אחרי האירוע", סיפר תושב האזור בשיחה עם הקול היהודי. "ראיתי רכב שנתקע בגדר וכמעט נפל לצד הכביש. הנהג עדין היה לכוד בתוך הרכב ואשה עמדה בחוץ וצעקה לנו שנקרא לרבש"ץ כי היה פיגוע".

כאמור, במקום נפצעו ארבעה בני המשפחה והמחבל נהרג במקום. בתחילה הודיעה המשטרה כי נסיבות האירוע נבדקות ו"יש לקחת אחריות על הדיווחים", אולם במקביל נשלח חבלן משטרתי לבדוק את הרכב, בו אותרה סכין גדולה.

רק לאחר כשעתיים הודיעו במשטרה כי אכן מסתמן האירוע כפיגוע וכי הטיפול בו הועבר לידי צה"ל.

הרכב שנפגע סמוך לפסגות (הלל מאיר TPS)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד