בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הותרו לפרסום שמותיהם של הנרצחים

הרב אהרון יסייב, ראובן אבירם, יעקב דון ועזרא יחיאל שוורץ הי"ד הם ארבעת הנרצחים בשני הפיגועים שביצעו היום ערבים בתל אביב ובגוש עציון

  • ז' כסלו תשע"ו - 19:12 19/11/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע בתל אביב, היום (זקא)
זירת הפיגוע בתל אביב, היום (זקא)

בפיגוע הדקירה בבניין פנורמה בתל אביב, נרצחו היום (חמישי) הרב אהרון יסייב הי"ד וראובן אבירם הי"ד ויהודי נוסף נפצע. בפיגוע משולב של ירי ודריסה בצומת גוש עציון נרצחו יעקב דון הי"ד ועזרא יחיאל שוורץ הי"ד.

בשעות הצהרים, עם סיום תפילת המנחה בקומה השנייה בבניין פנורמה בתל אביב, החל המחבל, שהועסק על פי החוק במסעדה באזור, לדקור את השלושה.

הרב אהרון, כבן 32 מחולון, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. ראובן אבירם, כבן 51 מרמלה. הרב אהרון חזר בתשובה לפני מספר שנים והוא עבד בחנות אלקטרוניקה 'סקאל' בבנין פנורמה, שם נרצח. הרב אהרון היה זה שארגן בכל יום את תפילת המנחה במקום בו נרצח.

הרב אהרון יסייב הי"ד (באדיבות המשפחה)

"הוא היה אדם טוב שאהב תמיד לעזור, הוקיר תמיד תלמידי חכמים וקבע עיתים לתורה, והיה מחזק כל מי שיכל, גם את בני משפחתו הקרובה", נמסר ממכריו.

יעקב דון הי"ד שנרצח בפיגוע בצומת גוש עציון היה תושב אלון שבות.

יעקב היה בן 49 במותו, נשוי ואב לארבעה ילדים. נולד בקרית אונו להורים ניצולי שואה, אביו פרופסור לכלכלה באוניברסיטת בר-אילן. הוא שירת בחיל השריון ובוגר ישיבת הר עציון.

יעקב דון הי"ד (באדיבות המשפחה)

יעקב שימש כמחנך וכרכז חינוך חברתי בתיכון ״דרך אבות״ באפרת והיה גם מדריך תקשוב של משרד החינוך ובנוסף לכך דוקטורנט לטכנולוגיה חינוכית באוניברסיטת חיפה.

מדוברות היישוב אלון שבות נמסר: "יעקב היה איש חינוך בכל רמ״ח איבריו. אהב חינוך ומעל לכל אהב את תלמידיו".

ההרוג השני בפיגוע הוא עזרא יחיאל שוורץ הי"ד, בחור ישיבה אמריקאי בן 18.

שוורץ למד בישיבה בבית שמש במסגרת של שנה בה הוא שוהה בארץ.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד