בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נפטרה הפצועה מגוש עציון

הותר לפרסום שמה של הנרצחת בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון: הדר בוכריס הי"ד. המחבל עקף חייל שבדק אותו, דקר אותה ונורה למוות

  • י' כסלו תשע"ו - 20:16 22/11/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע בגוש עציון (הלל מאיר TSP)
זירת הפיגוע בגוש עציון (הלל מאיר TSP)

ערבי ביצע לפני זמן קצר פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. הדר בוכריס ה' יקום דמה כבת 21 נפצעה באורח קשה מדקירות בראשה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה.

המחבל נורה בידי חיילים ונהרג. הפצועה פונתה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים שם, כאמור, נקבע מותה. מתחקור האירוע עולה כי חייל עצר לבידוק את המחבל ובמהלך הבידוק עקף המחבל את החייל ודקר את הצעירה.

זירת הפיגוע בגוש עציון (הלל מאיר TSP)

זירת הפיגוע בגוש עציון (הלל מאיר TSP)

פראמדיק של מד"א, זכי יהב סיפר: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה כבת 20 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון, אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולעצור את הדימומים.העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח כשהיא מורדמת ומונשמת".

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי הגיב ואמר: "כל כמה דקות ישנו ניסיון רצח בציר 60. אפשר להילחם בכך. אני דורש ממשלת ישראל לעצור את מסע ההרג הזה, זה אפשרי. בנינו ובנותינו נהרגים בדרכים. המחבלים הגרים לצידנו יוצאים מכאן לפגע בכבישים הקרובים לביתם, הם עוברים לעיתים את הגדר ורוצחים ברחבי ישראל כולה. עצרו את זה. אתם יכולים".

"מדוע אין כתר על חברון ושכנותיה שמתוכם יוצא הטרור? כיצד ממשיכים פלסטינים לנסוע בדרכים ללא כל חשש שעה שאנחנו מופגזים באבנים, בקבוקי תבערה, ומותקפים בפיגועי דריסה וירי מדי יום??? מה יעיר אתכם? פיגוע של עשרים? מאה? אלף? דמם של אחינו תושבי ירושלים ותל אביב אדום בדיוק כדמנו. אני דורש שתעצרו את הטרור. זה תלוי רק בכם!"

זירת הפיגוע בצומת הגוש (הלל מאיר TSP)

זירת הפיגוע (לוחמי גוש עציון)

זירת הפיגוע (הקול היהודי)

| מוקדם יותר פיגועים בכפר אדומים ובשומרון

ערבי שנהג במונית בצומת כפר אדומים בכביש ירושלים - ים המלח, פגע ברכב. מייד לאחר מכן ירד המחבל מהמונית וניסה לדקור עוברי אורח, אך נורה ונוטרל בטרם הספיק לדקור.

מוקדם יותר, ערבייה שהגיעה לכיכר בה"ד 3 שבשומרון שלפה סכין במטרה לדקור ילדה שעמדה בצומת. יהודי שנהג ברכבו בסמוך אליה הבחין במתרחש, סטה מנתיב הנסיעה ופגע בה עם רכבו ובכך למעשה נטרל אותה.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד