בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"התנהלות מבישה של המשטרה"

תושבים בעיר העתיקה בירושלים מתלוננים על אפליה בוטה בנוגע לתלונותיהם בעניין תקיפות ערבים. "בעצמי הגשתי עשרות תלונות ובשום מקרה לא טפלו ברצינות"

  • אברהם שפירא
  • א' טבת תשע"ו - 22:07 13/12/2015
גודל: א א א
התנהלות מבישה. שוטרים בעיר העתיקה (שלמה מור)
התנהלות מבישה. שוטרים בעיר העתיקה (שלמה מור)

ביום ראשון בשבוע בשעבר ריססו ערבים צלבי קרס בעיר העתיקה בירושלים. לאחר תלונת התושבים הגיעו שוטרים ומחקו חלק מהכתובות.

ישראל מאיר ניתאי, תושב העיר העתיקה, אומר בשיחה לקול היהודי כי באופן כללי היחס של המשטרה לתלונות תושבים בדבר תקיפות של ערבים מביש. "נשארה כתובת שהם לא מחקו. התקשרתי למשטרה והגיע שוטר ערבי שאמר לי שרק אני רואה את זה והלך".

בנוסף, במשך הימים האחרונים מכבים הערבים לניתאי את נרות החנוכה שהוא מדליק בפתח ביתו. אמש (מוצ"ש), גנבו ערבים את החנוכיה שלו. "התקשרתי למשטרה ואמרו לי שאין מה לעשות ואני צריך להגיע להגיש תלונה. הגעתי לתחנה ואמרו לי שאני יכול להגיש תלונה רק יום למחרת".

ניתאי לא התייאש והתקשר לתחנת הקישלה ששלחו לו שוטרים. "השוטרים הגיעו ואמרו לי להגיע לקישלה להגיש תלונה ושיכניסו אותי לתחנה. כשהגעתי אמרו לי שאני יכול להגיש תלונה עוד שעתיים או למחרת".

"למשטרה לא אכפת מכלום. היא מפלה ברובע לטובת המוסלמים באופן מוחלט. כל התושבים חושבים ככה. הרבה תושבים שדברתי איתם לפני שהלכתי למשטרה אמרו לי 'זו משטרת פלסטין, אל תלך להגיש תלונה'. בעשרות מקרים הגשתי תלונות ובשום מקרה לא טפלו ברצינות".
"ההתנהלות של המשטרה מבישה. אם מתלוננים על יהודים אז השוטרים יעצרו מיד, ייכנסו לישיבות ובתי כנסת ויעצרו כל מי שרואים. אם זה ערבי - והיו מקרים שהצבעתי על חשוד מסוים ואמרו לי להגיש תלונה. אחר כך הם 'מטפלים', אחרי שכולם כבר בבתים".
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד