בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סתימת פיות גם בערוץ 7?!

באתר ערוץ 7 הסירו את אפשרות התגובה מרוב הכתבות העוסקות ב"פרשת העינויים". ואם זה לא מספיק, אז כתבה על נאום התמיכה של בנט בשב"כ הופיעה ב"הכי מדובר" מבלי שניתן יהיה להגיב עליה...

  • אורי קירשנבום
  • י"ב טבת תשע"ו - 19:22 24/12/2015
גודל: א א א
מפגינים בירושלים
מפגינים בירושלים

התמיכה זוטא לה זוכה השב"כ בימים האחרונים סביב פרשת העינויים בעצורים, מתרחבת אט אט לתוך הציבור הדתי-לאומי. סממן אחד שמהווה אינדיקציה לכך הוא האווירה בתקשורת הדתית.

באתר החדשות 'ערוץ 7' למשל, החליטו בימים האחרונים לשלול את אפשרות התגובה מהגולשים כמעט בכל כתבה שקשורה לפרשת דומא. הרקע להחלטה קשור ככל הנראה לעובדה שתגובות רבות שכתבו גולשי האתר בשבועות האחרונים סביב פרשת עצורי דומא הביעו תמיכה רבה בעצורים ותקיפות גדולה כלפי אלו ששבחו את השב"כ על התנהלותו נגד הנערים בגבעות.

דוגמא קיצונית וכמעט אבסורדית לכך הייתה אתמול, עת עלתה באתר 'ערוץ 7' כתבה על נאומו של בנט בכנס המנהלים של 'בשבע', שם תקף בנט בחריפות את הנוער הקשור לעצורים ואף את עורכי הדין המייצגים אותם ומעניקים להם סיוע משפטי. "למי אתם מאמינים? לאיתמר בן גביר או לאיילת שקד שרת המשפטים של מדינת ישראל?", שאל בנט את הקהל.

"הכי מדובר" אבל בלי תגובות... (צילום מסך)

לא זאת בלבד שבכתבה לא ניתנה אפשרות תגובה לקוראים אלא שבאופן תמוה הכתבה הופיעה במשבצת "הכי מדובר" בעמוד הבית של האתר, בה אמורות להופיע כתבות שזכו למספר התגובות הרב ביותר.

פנינו אל עורך האתר לקבלת תגובה, אך זה אמר כי הוא לא מעוניין להגיב.

אם זה לא מספיק, נציין גם שהיום העלה אתר 'ערוץ 7' את הודעת השב"כ בתגובה לעדויות העינויים של העצורים, בשלימותה, ככותרת ראשית באתר למשך שעתיים וחצי לפחות.

תגובות (17) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד