בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שום סרטון לא יעלים את האמת"

במטה המאבק קוראים לציבור הרחב להגיע הערב להפגנה חרף נסיונות השב"כ להשתיק את המחאה. "אנו עדים לגל מחאה שלא נראה כמוהו זמן רב"

  • י"ב טבת תשע"ו - 17:22 24/12/2015
גודל: א א א

הפגנה גדולה צפויה להתקיים הערב, כמו בכל הימים האחרונים, בגשר המיתרים בירושלים, למען העצורים ב"פרשת העינויים". ההפגנה תחל בשעה 19:00.

אריאל, ממטה 'יהודי לא מענה יהודי' אמר לקול היהודי: "בשבוע האחרון ראינו במדינה גל מחאה גדול מאוד כנגד העינויים שמבצעת המחלקה היהודית בשב"כ כנגד נערים יהודים, גל מחאה שלא ראינו כמוהו כבר זמן רב".

אריאל הוסיף: "בעיקר מאתמול השב"כ מנסה להסית את הדיון, החל מהפצת שקרים שכביכול הדברים לא בוצעו, דרך שיחות תדרוך והפחדה לאנשי ציבור ורבנים וכלה בסרטון שפורסם אתמול, סרטון פרטי של חתונה שהוצא בצו בית משפט מבעלי האירוע".

"השב"כ מנסה להסית את הדיון מהסוגיה העיקרית שהיא העינויים שהוא מבצע בנערים יהודים - עינויים קשים ואכזריים שלא ראינו בעבר. לכן חשוב לנו להזכיר שסרטון כזה או אחר לא יגרום לנו להתבלבל. גם בזמן הזה יש נערים במרתפי השב"כ שאפילו עוד לא ראו עורך דין".

"לכן דווקא עכשיו חשוב לא להתבלבל ולהגיע להפגנה שתתקים בירושלים. בעז"ה צפוי להגיע ציבור גדול בשביל לזעוק את הזעקה הפשוטה - 'יהודי לא מענה יהודי'", סיים אריאל.

לא רק מטה המאבק מתכונן לקראת ההפגנה הערב בגשר המיתרים. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום כבר שעות לפני שעת ההפגנה והציבו מחסומים על שולי הכביש במטרה למנוע מהמפגינים לחסום את הכביש כפי שעשו בימים האחרונים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד