בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ניזרי אומר מסרים שהונחה לומר"

עו"ד קידר מגיב בחריפות לטענות של רז ניזרי לפיהן הוא נוכח לראות שמצבם של העצורים טוב

  • י"ח טבת תשע"ו - 14:43 30/12/2015
גודל: א א א
עו"ד קידר (יהודה פרל)
עו"ד קידר (יהודה פרל)
עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מגיב למכתבו של המשנה ליועמ"ש רז ניזרי בעניין העינויים והאלימות שהפעילו חוקרי השב"כ כנגד העצורים.
 
מוקדם יותר פורסם בתקשורת מכתב של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז ניזרי, לעו"ד עדי קידר בו הוא טוען שבביקורו אצל העצורים הוא נוכח לדעת שמצבם טוב וכי הטענות על עינויים שהם עברו אינן נכונות: "מצב החשודים בדומא תקין ויש פער משמעותי בין טענות ששמענו ישירות מפיהם לבין חלק ממה שנטען בשמם בפומבי", כתב ניזרי.
 
עוד הוא הוסיף כי "הטענות והתלונות שהועלו תועדו על ידינו ויועברו לגוף הביקורת על חוקרי השב"כ. נוכח העיתוי, לא אתייחס לטענות ואמירות שונות שהועלו על ידך ודי אם אומר כי הן מופרכות וחסרות בסיס".
 
עו"ד קידר הגיב לדבריו של ניזרי: "מכתבו של המשנה ליועמ"ש הודלף עוד בטרם הונח על שולחננו. בדבריו ממשיך מר נזרי בשימוש פסול של מסרים שהונחה לומר כדי לכסות על האלימות שהופעלה באישורו. מטרתם של המבקרים הרשמיים נועדה לצרכים אחרים והופעתו של מר נזרי בצורה לא מתואמת אצל החשודים נעשתה כהמשך “הכשרת השרץ“ של שימוש באלימות, דבר הפסול לפי כל דין ואמנה".
 
הדברים באים על רקע דבריו של עו"ד קידר על כך שהביקור של רז ניזרי אצל העצורים נועד לשבש הליכי חקירה וכי הוא היה פסול מכל וכל.
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד