בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מפלה נוספת לשב"כ: נחקר נוסף - שוחרר

קטין שנעצר ביום שני ונחקר בידי ימ"ר ש"י והשב"כ שוחרר היום (ד') ממעצר לאחר שארגון חוננו הגיש ערר. עורך דינו: "לא היה צריך לעצור אותו מלכתחילה"

  • י"ח טבת תשע"ו - 18:02 30/12/2015
גודל: א א א

קטין שנעצר ביום שני בחשד לביצוע עבירות רכוש על רקע לאומני,שוחרר היום (רביעי) למעצר בית לאחר שארגון חוננו הגיש ערר על החלטת בית משפט השלום בפ"ת להאריך את מעצרו עד מחר.

עו"ד אהרון רוזה מארגון חוננו הגיש ערר על ההחלטה, ובטרם התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בלוד, הודיעה המשטרה כי תבקש לשחרר את הקטין למעצר בית. יש לציין כי הקטין שמר על שתיקה בחקירותיו והכחיש את המיוחס לו.

עו"ד אביחי חג'בי שייצג היום מטעם ארגון חוננו את הקטין מוסר בתגובה: "אנו עדים למקרה נוסף שהתחיל בקול תרועה רמה והסתיים בקול דממה דקה. מסתבר כי משטרת ישראל החלה לעצור קטינים על עבירות שהתרחשו לפני כמעט שנתיים, תוך שהיא רומסת את זכויותיהם, והכל בכדי לייצר כותרות".

עו"ד אהרון רוזה שהגיש את הערר מסר: "אני מברך על החלטת המשטרה לשחרר אדם שכנראה לא היה צריך לעצור אותו מלכתחילה".

בתוך כך, בית המשפט הורה היום לשחרר את ארבעת העצורים שנחקרו בגין השתתפות ב"חתונה" בירושלים, בה רקדו המשתתפים לקול השיר 'זוכרני נא' עם תמונותיהם של הערבים שנהרגו בהצתה בכפר דומא. עם זאת, המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע לשם הגשת ערער על ההחלטה.

השחרור מצטרף לשחרורו של קטין נוסף שנעצר במוצאי השבת בידי בלשי ימ"ר ש"י ורכז שב"כ, בחשד למעורבות בקטטה עם בדואים לפני כשנה וחצי ושוחרר ביום שלישי לאחר שהכחיש את המיוחס לו ובית משפט השלום בירושלים קיבל את עמדת עורך דינו דוד הלוי מארגון חוננו. כמו כן הבוקר (ד') נעצר קטין נוסף ושוחרר בהמשך היום.

יש לציין כי אמש שוחרר אחד העצורים בפרשת דומא לאחר 30 יום של חקירות קשות במתקן השב"כ, טלטולים ואלימות קשה שהופעלה כלפיו. בסופו של דבר הוא חשוד באירוע קטטה עם בדואים לפני כשנה וחצי.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד