בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עברו של המחבל: ניסה לחטוף נשק מחייל ומשוטר

עבירות נשק, סמים, שוד ואלימות אך נשפט רק לחמש שנות מאסר

  • כ"א טבת תשע"ו - 20:32 02/01/2016
גודל: א א א
המחבל ברגע הירי, ביום שישי (צילום מסך)
המחבל ברגע הירי, ביום שישי (צילום מסך)

בשת בצהרים כבר ידעו במשטרה ובשב"כ להצביע על המחבל שביצע את הפיגוע הקשה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, בו נרצחו אלון בקל ושמעון רוימי הי"ד. אביו של המחבל זיהה אותו בצילומים שהוקרנו בטלוויזיה וסיפר למשטרה.

נשאת מלחם, ערבי המחזיק בתעודת זהות כחולה, כבן 29 מערה שבצפון הארץ, נכלא בעבר ולחובתו נזקפות עבירות של ניסיון חטיפת נשק מחייל, תקיפת שוטרים ועבירות סמים.

שנה לאחר שבן דודו שגנב רכב, התעמת עם שוטרים ונורה למוות, הגיע מלחם לצומת כרכור ושם החל להתעמת עם חייל צה"ל ואף ניסה לחטוף את נשקו. על אף שהודה כי עשה זאת כיוון שהחייל הוא נציג של המדינה, בכל זאת קבע הוא לא הורשע בסעיף על רקע לאומני-בטחוני.

בהמשך, תקף מלחם שוטרים, ניסה לחטוף נשק משוטר ובעת שחזור המעשה בחקירתו תקף שוטר פעם נוספת. הוא זכה להסכם טיעון, בשל טענות לחוסר בריאות נפשית, וכך הוטלו עליו חמש שנות מאסר.

לפני למעלה מעשר שנים הוא נעצר לאחר שמכר למעלה מקילו חשיש לסוכן משטרתי, תמורת 16.5 אלף שקל. גם מתיק זה הוא שוחרר והתחייב להשתלב במסגרת טיפולית.

בתוך כך, הלוויתו של אלון בקל שנרצח בפיגוע, תערך מחר (ראשון) בשעה 15:00 בכרמיאל. באותה השעה, תערך הלוויתו של שמעון רוימי באופקים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד