בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עימות בין נתניהו לתושבי עתניאל

תושבי היישוב מחו על התדרוך שנעשה מאחורי גבם בקשר לבניית גדר היקפית

  • י' שבט תשע"ו - 19:32 20/01/2016
גודל: א א א
נתניהו ויעלון בתדרוך בעתניאל (עמוס בן גרשום לעמ)
נתניהו ויעלון בתדרוך בעתניאל (עמוס בן גרשום לעמ)

אמנם בביקורו בעתניאל אתמול (ג') ניסה ראש הממשלה נתניהו לבטא חיבוק חם לתושבי עתניאל, אך מסתבר שבשולי הביקור נוצר עימות בין התושבים לראש הממשלה.

נתניהו אמר לראשי היישוב כי צריך לשקול שוב הקמת גדר היקפית שתגן על היישוב מפני חדירות מחבלים, ומאוחר יותר אף פורסמה הודעה כזו בשמו.

בועד היישוב עתניאל פרסמו לקראת ערב הודעה בהתייחס לנושא בניית הגדר וטענו כי מערך ההגנה הקיים כיום ביישוב מהווה אמצעי ביטחון מספק מפני חדירות. כמו כן, מחו אנשי היישוב על כך שהתקבלה לכאורה החלטה מאחורי גבם באשר להקמת גדר היקפית ליישוב.

"הופתענו והצטערנו לשמוע שיצא לכאורה תדרוך מלשכתו של ראש הממשלה על עניין הגדר בישוב עתניאל. ראש הממשלה אכן היה בישובנו והתרגשנו מאוד על ביקורו. בביקור זה אמר ראש הממשלה לראש המועצה כי כל החלטה תהיה משותפת יחד עם אנשי הישוב ראש המועצה ואנשי הביטחון והממשלה", נכתב בהודעה מטעם היישוב.

"רק היום דיברנו אנשי הישוב והנהגתו עם אנשי הצבא הבכירים בינהם המח"ט והאלוף על יעילותה של מערכת ההגנה הקיימת והגנתה פי כמה מכל גדר. מערכת זו מנעה נסיונות חדירה ופיגועים פוטנצייאלים. היא חכמה מאוד ומייצרת הגנה משמעותית באמצעות מצלמות ותאורת לילה. החל מהקמתה לפני למעלה מעשר שנים שמרה המערכת מחדירות לישוב".

"אנו נמצאים בימים לא פשוטים. מערכות הביטחון בישוב נבדקות באופן עקבי וכהנהגה אנו סומכים על גורמי הצבא ונשמח לכל עצה ותבונה שלהם בעניין. יחד עם זה אנו לא מקבלים את התדרוך שלטענת גורמים בתקשורת נעשה על ראשנו לפיו הוחלט על הקמת גדר בניגוד לרצוננו ללא שהדבר מתואם. נשמח לשבת יחד עם כל הגורמים הבטחוניים - אלה שתמכו באוזנינו בהגנה המרחבית הקיימת כיום ואלה החושבים אחרת ולטכס עצה כיצד לחזק את מערך ההגנה וההתפתחות של ישובנו לטובת הגנת הישוב צמיחתו והתפתחותו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד