בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"תפירת תיק וניסיון להגיע להודאה בכל מחיר"

במטה 'יהודי לא מענה יהודי' תוקפים את השב"כ על רקע ההקלטות בהם נשמע עמירם בן אוליאל מספר על מה שעבר

  • י"ג אדר תשע"ו - 16:11 22/02/2016
גודל: א א א
דורשים ועדת חקירה (מטה יהודי לא מענה יהודי)
דורשים ועדת חקירה (מטה יהודי לא מענה יהודי)

ב'מטה יהודי לא מענה יהודי' תוקפים את השב"כ על רקע ההקלטה שפורסמה אתמול (ראשון) בה נשמע עמירם בן אוליאל, מי שעונה במסגרת פרשת העינויים, מספר על מה שעבר.

"טענת פצצה מתקתקת מתבררת כלא נכונה, שכן השב"כ לא הזכיר ובכתב האישום לא מוזכרים, אירועים שנמנעו בעקבות המעצרים" אמרו במטה. "לפי כתב האישום, ולפי החקירות חלק מהעצורים לא קשורים לאירוע בדומא. אנו אומרים בצורה ברורה שיש כאן תפירת תיק וניסיון להגיע להודאה באירוע דומא בכל מחיר. לצערנו הדבר נעשה על חשבון בעל משפחה וקטין. בעקבות הדברים, אנחנו דורשים וועדת חקירה ממלכתית שתחקור את כל העניין".

"כל הזמן אנחנו מקבלים תמיכה רחבה מכל הקשת הפולטית. כמעט כולם מבינים שיש כאן סיפור מוזר והזוי, דברים שנעשו במחשכים ושקרים שקרו בידי השב"כ".

היום פנו שי גליק ויהודה פואה מארגון "בצלמו" ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בוועדת חקירה כנגד העינויים שבוצעו בנערים יהודים לפני כחודשיים. "כידוע, בבג"צ הוועד הציבורי נ. עינויים מול מדינת ישראל, נקבע שעינויים אינם חוקיים בשום צורה ובמקרה של פצצה מתקתקת יעמוד לחוקרים טענת הגנה מן הצדק".

"אתמול פורסם בחדשות שהנאשם עבר עינויים קשים. הן פיזיים הן נפשיים והן מיניים. אנו קוראים לך מכוח סמכותך להורות על חקירה מקיפה בעניין. ברצוננו לדעת מי אישר שימוש בעינויים בניגוד גמור לפסיקת בג"ץ?" סיימו השניים את המכתב.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד