בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בני חמולת דוואבשה תקפו את אוריאן בן אוליאל

המאבטחים הניסו את בני משפחתו של עמירם ועורכי הדין מיציאה צדדית. עו"ד בם: "עליהם להתנהג כמו בני אדם ולא כפי שהם רגילים"

  • כ"ב אדר תשע"ו - 10:24 02/03/2016
גודל: א א א
ארכיון (יהודה פרל)
ארכיון (יהודה פרל)

במהלך דיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, בעניינו של עמירם בן אוליאל, הנאשם ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא בקיץ, החלו בני משפחת דוואבשה להתפרע בתוך אולם בית המשפט ואחד מהם אף תקף פיזית את אוריאן בן אוליאל, רעייתו של עמירם.

עו"ד יצחק בם, המייצג את עמירם יחד עם עו"ד יורם שפטל, סיפר לקול היהודי כי בהתאם לחוק, הורשו קרובי המשפחה של ההרוגים מבני משפחת דוואבשה להכנס לאולם הדיונים בבית המשפט. לאחר הדיון החלו הערבים לצעוק לעבר בני משפחתו של עמירם וליצור אווירה מאיימת באולם בית המשפט.

ביציאה מהאולם, אחד מבני המשפחה הערבית דחף את אוריאן. המאבטחים בבית המשפט נזעקו למקום והרחיקו את המשפחה הערבית, תוך שהם מכניסים את בני משפחת בן אוליאל ועורכי דינו של עמירם בחזרה לתוך אולם בית המשפט. בהמשך, הוציאו המאבטחים את בני משפחת בן אוליאל ועורכי הדין מיציאה צדדית בשביל למנוע הישנות של תקיפה על ידי הערבים.

עו"ד בם מסר: "זו כמובן זכותם של קרובים מדרגה ראשונה של הנספים להיות נוכחים בדיונים, אבל הם צריכים להבין שהם נמצאים בבית משפט במדינה מתורבתת ולא בבית מרזח בכפרם. עליהם להתנהג כמו בני אדם ולא כפי שהם רגילים".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד