בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אתה יכול לחזור בתשובה"

עשרות הפגינו אמש (מוצ"ש) מול ביתו של רוני נומה במחאה על התנהלותו נגד יהודים בחודשים האחרונים

  • ג' אדר ב תשע"ו - 08:25 13/03/2016
גודל: א א א
ארכיון (יהודי לא מענה יהודי)
ארכיון (יהודי לא מענה יהודי)

עשרות יהודים הפגינו אמש (מוצ"ש) מול ביתו של האלוף רוני נומה במחאה על עשרות הצווים המנהליים שהוציא כנגד יהודים בחודשים האחרונים.

"רוני נומה הפסק לפגוע ביהודים! רוני אנחנו מצפים ממך להתעסק בפיגועים ברחבי יהודה והשומרון ולהפסיק להתנכל ליהודים!", קראו המפגינים.

"יום יום יש אירועים של בקבוקי תבערה, אבנים, חדירות ופיגועים בכל רחבי הארץ. עוד כמה צווים תחלק ליהודים בעקבות המצב? אתה יהודי בסוף! אתה יכול לחזור בתשובה על המעשים שלך! קום ותאמר 'טעיתי'!".

בהפגנה נטלו חלק רבים מאלו אשר קיימים נגדם צווים מנהליים וכן תומכים ופעילים נוספים.

יוסף פריסמן, ממארגני ההפגנה, שיגר לפני כמה ימים מכתב לאלוף נומה, בו הוא מוחה בפניו על התנהלותו בחודשים האחרונים: "דווקא בזמן זה בחרה מערכת הביטחון בכלל ואתה בפרט לנצל את כוחך ולהילחם ביהודים במקום לטפל ביד קשה בפורעים הערבים. מעל 40 צווי הגבלה מנהליים נחתמו על ידך כנגד בעלי משפחות ונערים אוהבי ארץ ישראל, תוך פגיעה קשה בהם וניתוקם ממקום מגוריהם. התנהלותך זו מביאה רק להחרפתו של המצב ומהווה עידוד ותמיכה לאויב הערבי".

פריסמן סיים: "אני מציע לך ללמוד פרק באהבת ישראל ודאגה ואכפתיות לעם היהודי דווקא מאותם אלה שעצרת, הרחקת והגבלת, צעירים יהודים אשר משקיעים ימים ולילות בישוב הארץ ודאגה לעם ישראל, ללא אינטרס אישי. בציפיה שדברים אלו היוצאים מן הלב יכנסו ללבך ושנזכה למדינה מתוקנת על פי התורה".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד