בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תלונה באו"ם על האדרת מחבלים ברש"פ

ראש הממשלה הורה על הגשת תלונה כנגד הרש"פ בעקבות האדרת מחבלת ערבייה. התלונה מוגשת בעקבות פרסום של 'מבט לתקשורת פלסטינית' על אירועי תמיכה של הרשות במחבלת

  • יח"צ
  • ה' ניסן תשע"ו - 09:01 13/04/2016
גודל: א א א
אולם העצרת הכללית באו"ם (Patrick Gruban פורסם במקור ב-Flickr) (Patrick Gruban פורסם במקור ב-Flickr)
אולם העצרת הכללית באו"ם (Patrick Gruban פורסם במקור ב-Flickr) (Patrick Gruban פורסם במקור ב-Flickr)

בעקבות פרסומים של מכון 'מבט לתקשורת פלסטינית' על האדרת מחבלים ב'רשות הפלסטינית', ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את שגריר ישראל באו"םלהגיש תלונה נגד הרש"פ בעקבות הפיכתה של מחבלת נתעבת לדמות מופת עבור החברה הערבית.

מדובר בפרסום של המכון, העוסק בחגיגות הקמת 'הרשות' הנערכות ביום השנה לפיגוע הרצחני בכביש החוף בשנת תשל"ח, אז השתלטוו מחבלים ערבים על אוטבוס בכביש והרגו 36 יהודים, בתוכם שנים עשר ילדים, ואזרח אמריקני נוסף.

על פי דיווחי המכון, במרכזהחגיגות מוזכרת המחבלת דלאל מוגרבי שעמדה בראש המרצחים. בתמונות מהאירוע נראית מושלת מחוז רמאללה ואל-בירה לילא ר'נאם, לצד ילדים קטנים הנושאים כרזה עם תמונה של המחבלת דלאל מוגרבי ומפה הכוללת את שטחי 'הרשות' וישראל. לצד המפות נכתב : "יום השנה ה-38 למות השהידים של כלת פלסטין דלאל מוגרבי וחבריה". סמל פת"ח מופיע אף הוא על הכרזה.

כאמור בעקבות הפרסומים הורה נתניהו על הגשת תלונה באו"ם בנושא. בהודעה של משרד החוץ לתקשורת העולמית נכתב: "השבוע ה'רשות הפלסטינית' ותנועת פת"ח 'חגגו' את יום השנה לטבח כביש החוף שאירע ב-1978, בו 37 ישראלים נרצחו בדם קר, בהם 12 ילדים".

"ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הנחה את השגריר דני דנון, נציגה הקבוע של ישראל באו"ם, להגיש תלונה נגד הרש"פ בעקבות הפיכתה של מחבלת נתעבת לדמות מופת עבור החברה ה'פלסטינית', בעוד גל טרור ואלימות פלסטיני מוסיף להשתולל, כשהוא ניזון ממסע הסתה רצחני. אין זה מתקבל על הדעת כי דורות של 'פלסטינים' מחונכים לשנאת יהודים ולהערצת מחבלים".

הידיעות בכתבה באדיבות מכון 'מבט לתקשורת פלסטינית'
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד