בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחר: דיון לעצורים בפרשת העינויים

עמירם בן אוליאל וקטין נוסף יובאו לדיון בלוד. חבריהם יגיעו לתמוך בהם מחוץ לבית המשפט. תוכן הדיון: הקראת כתב אישום ודיון בתנאי מעצרם

  • ה' ניסן תשע"ו - 21:40 13/04/2016
גודל: א א א
בית משפט. ארכיון (יהודה פרל) (יהודה פרל)
בית משפט. ארכיון (יהודה פרל) (יהודה פרל)

בשעות הבוקר מחר (חמישי) צפוי להתקיים בית המשפט המחוזי בלוד דיון בעניינם של עמירם בן אוליאל וקטין נוסף הנאשמים במעורבות בהצתת הבתים בכפר דומא. כזכור, השניים עונו במסגרת פרשת העינויים במהלך חקירותיהם בשירות הביטחון הכללי.

הדיון יעסוק בהקראת כתב האישום לשניים ובהמשך תנאי מעצרם. חבריהם של השניים צפויים גם הם לנכוח בדיון מחר, להפגין כנגד מעצרם ומסכת ההתעללות אותה עברו כחלק מהחקירה בעניינם, ולחזק את השניים.

לאחר הגשת כתבי האישום בעניינם, החליטו השופטים להשאיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים בעניינם. במסגרת מעצרם, נשללה מהשניים האפשרות לתקשר באמצעות טלפונים, אפילו עם בני משפחותיהם. השניים מוחזקים בבידוד כל אחד בבית הכלא בו הוא נמצא.

בתוך כך, כעת מוחזקים חמישה עצורים נוספים בידי שב"כ וימ"ר ש"י בחשד למעורבות בפעולות תגמול שבוצעו כנגד ערבים בהם הצתת רכב ו"עבירות ביטחון" כך הותר לפרסום. על החמישה נאסר לפגוש את עורכי דינם.

אחיהם של חלק מהעצורים כתב לפני מספר ימים: "אני רועד מפחד כי זה מדי דומה למה שקרה רק עכשיו עם עצורי דומא. אנשים נלקחו מהבית למתקנים עלומים, בלי עורך דין, בלי שקיפות, בלי לוח זמנים, בלי שמישהו יטיל ספק. לית דין ולית דיין. והם עונו, כואב לחשוב על זה. לא מאמין לשב"כ. הם בעלי עניין להוציא הודאה מכל אחד והם עושים מאמצים פיזיים, על חשבון שלימות גופם של נערים יהודיים, לגרום לבני אדם להודות גם ברצח ארלוזורוב".

מחר התקיים לעצור שניאור דנה דיון בפתח תקווה, וגם לשם צפויים להגיע תומכי המשפחה להפגין כנגד המעצר והצווים המיוחדים שהוצאו בעניינו.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד