בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפיגוע בירושלים: "בגלל הר הבית"

השר ארדן אומר כי עליית יהודים להר הבית היא הסיבה לפיגוע. בתנועת חוזרים להר מסבירים, כי "איסורי התפילה ליהודים בהר הבית הם המוטיבציה לפיגועים"

  • י' ניסן תשע"ו - 22:06 18/04/2016
גודל: א א א
האוטובוס לאחר הפיצוץ, היום (הלל מאיר, TPS)
האוטובוס לאחר הפיצוץ, היום (הלל מאיר, TPS)

לאחר פיגוע התופת בירושלים בו נפצעו 21 נוסעים, אמר היום (שני) השר לביטחון פנים גלעד ארדן ממפלגת הליכוד, כי מה שהוביל לפיגוע הקשה, הוא דווקא עליית יהודים להר הבית.

"האירוע בירושלים הסתיים ואנו נבצע הערכות מצב והפקות לקחים. זה מלמד אותנו את מה שאמרתי פעמים רבות בימים האחרונים. אמנם זיהינו מגמת ירידה, אך היה ברור כל העת שלקראת חגי ניסן, כשיש לנו יותר מבקרים בהר הבית, כשיש יותר הסתה ברשתות החברתיות בקרב הרשות הפלסטינית - היה ברור שיהיו פיגועים", אמר ארדן. "לכן נערכנו בכוחות מתוגברים גם לתרחישים, כפי שלצערנו התרחש הערב. אנו ממשיכים לקרוא לעירנות הציבור".

הפיצוץ בירושלים, היום (יוסי אייזנשטיין, חדשות 24)

בתוך כך, בתנועת 'חוזרים להר' פרסמו לאחר הפיגוע, כי "הפיגוע אירע בעקבות ההתנכלות המתמדת ליהודים על הר הבית. איסורי התפילה למיניהם ליהודים בשטח ההר הוא הדלק והמוטיבציה שממריצה את האויב לפגוע ביהודים, ותקווה לגרש אותנו מכל הארץ".

עוד הוסיפו ב'חוזרים להר' ואמרו, כי "לו היו מקלים על עליית ותפילת יהודים בהר הבית אחרי כל פיגוע, האינתיפאדה הייתה נגמרת מזמן. ראש הממשלה צריך להוכיח ולממש את ריבונות היהודים בהר הבית ולא רק למסור הצהרות לתקשורת ולעולם. השולט בהר שולט בארץ".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד