בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הפרוטקשן זו המנטליות שלהם"

אריה פרג'ון מתייחס למעשי ההשחתה החוזרים ונשנים בבית העלמין תל רגב ומפנה אצבע מאשימה למשטרה שלדבריו לא עושה די

  • א' אייר תשע"ו - 18:00 09/05/2016
גודל: א א א
בית העלמין תל רגב
בית העלמין תל רגב

למעלה משנה שאירועי ונדליזם מתרחשים לעתים תכופות בבית העלמין בתל רגב שבקריות. מאז שיו"ר מנהלת בתי העלמין באזור, אריה פרג'ון, החליט שלא לממן את שירותי ה"שמירה" שמציעה משפחה מהכפר הבדואי איבטין הסמוך, אירועי הונדליזם הפכו קשים יותר.

פרג'ון מספר על כך שמדי בוקר עובדי החברה קדישא נדרשים לבצע הערכת נזקים.

זיאד רווחי, בדואי מהכפר איבטין, אמר היום בראיון לערוץ 7 כי המעצרים שמבצעת המשטרה לבדואים מהכפר הם רדיפה וכי אין להם כל קשר למעשי הונדליזם בבית העלמין. רווחי תקף במילים חריפות את פרג'ון שמפנה כל העת אצבע מאשימה לכיוון הכפר איבטין וטוען שללא כל ספק מעשי ההשחתה מגיעים מכיוון אנשי הכפר שמעוניינים בקבלת דמי חסות.

בשיחה עםהקול היהודימתייחס פרג'ון לטענתו של רווחי: "השחתה נמשכת כבר שנה. אני לא מעליל על אף אחד. אנחנו מגיעים כל בוקר ורואים השחתה. תפקידה של המשטרה לתפוס את העבריינים".

"עשינו מערכת אבטחה עם שומרים חמושים וכל הזמן יש השחתות. לא צריך שעתיים. הוא מגיע שובר ובורח. אז פעם הם מגיעים וזורקים זיקוקים לעמדת שמירה וכל מיני סוגי השחתות".

לטענת פרג'ון מדובר במנטליות של הבדואים ובית העלמין הוא לא הניזוק היחידי ממעשיהם: "ב'סלנג' שלהם: 'זה השטח שלנו ואנחנו בעלי בתים'. הם לא טוענים בעלות על השטחים. יש להם מנטליות שכל קבלן שעובד באזור צריך לשלם להם. אם הוא לא ישלם הוא יעבור את מה שאני עובר. אנחנו פשוט החלטנו לא לשלם להם. עד לפני שנה היו שומרים בבית הקברות, שומרים מהכפר. גילינו שהם עשו מעשים שלא יעשו ופיטרנו אותם כחוק. מאז התחיל הג'ונגל".

לטענת פרג'ון המשטרה יודעת את זהות המבצעים אך לא עושה די בכדי למנוע את הישנות האירועים.

בעבר הופסקה הקבורה בבית העלמין לאחר שאנשי החברה קדישא מחו על אזלת ידה של המשטרה בכל הקשור לאבטחתם. לאחר זמן מה חודשה הקבורה במקום והיא מבוצעת תחת אבטחה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד