בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חבר של העצורים: "אנחנו דואגים להם"

קטין שלישי נעצר היום (ב') בידי שב"כ בפרשיה הלאומנית העלומה והצטרף לשני נערים נוספים שמעצרם הוארך בשלושה ימים. על השלושה נאסר לפגוש את עורכי דינם. "אנחנו לא יכולים לדעת מה הם עוברים"

  • ה' תמוז תשע"ו - 14:44 11/07/2016
גודל: א א א
מפגינים מול בית המשפט. ארכיון (אברהם שפירא)
מפגינים מול בית המשפט. ארכיון (אברהם שפירא)

כוחות שב"כ ומשטרה פשטו הבוקר (שני) על ישיבה במגדל העמק במטרה לעצור את אחד התלמידים, קטין כבן 15 לחקירות. הכוחות ביצעו במקום חיפושים.

משהגיעו לישיבה, התברר כי הבחור אותו הם מחפשים מפגין באותה העת מול בית המשפט השלום בנצרת על מעצר שני תלמידים נוספים אתמול ואיסור מפגש עם עורכי דינם שהוטל עליהם. ככל הנראה, גם הקטין השלישי נלקח למתקני השב"כ ונאסר גם עליו לשוחח עם עורך דינו.

עו"ד ליאור בר זוהר המייצג את העצורים מטעם ארגון חוננו מגיש ערר על ההחלטה לאסור על הקטין מפגש עם עורך דינו.

כלי רכב של ערבים שהוצתו ביפיע. ארכיון

בית המשפט האריך את מעצרם של שני הצעירים שנעצרו אתמול בשלושה ימים ובכך קיבל באופן חלקי בלבד את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים.

"רוב החברים הלכו לעודד את החברים מול בית המשפט, אנחנו דואגים לעצורים" אומר יאיר דוד פרקש בשיחה עם הקול היהודי. "יש חשש ברור שהם יעברו התעללות כי הם נעצרו בחשד לתג מחיר, "פשיעה לאומנית", יש להם איסור מפגש עם עורך דין ואנחנו לא יכולים לדעת מה הם עוברים. יכול להיות שרוצים לתפור להם משהו, כמו בפרשת העינויים".

"אחד לומד איתי בכיתה ואחד כיתה אחרת שאני לא כל כך בקשר איתו. שניים מהשלושה הם בכיתה ט', בני 15 ואחד בן 16. למה יש להם איסור מפגש עם עורך דין? לפי מה שאומרים הם חשודים בעבירות רכוש נגד ערבים. אם הייתי יכול לדבר עם החברים שלי הייתי אומר להם את הפסוק: "באלוקים בטחתי לא אירא, מה יעשה אדם לי".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד