בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביקשו לערוך פרובוקציה אך נתקלו בבן גביר..

עורך הדין הגיש תלונה כנגד פעילי שמאל וערבים שביקשו לערוך השבת פרובוקציה בחברון

  • א' אלול תשע"ו - 09:03 04/09/2016
גודל: א א א
חברון, ארכיון (הלל מאיר, TPS)
חברון, ארכיון (הלל מאיר, TPS)

ערבי מחברון ופעיל שמאל קיצוני ביקשו לערוך פרובוקציה בחברון אתמול (שבת) בשעות הצהרים, אולם נתקלו במתנחל הלא נכון מבחינתם...

תחילת האירוע, לאחר סיום התפילה במערת המכפלה. מספר יהודים, בינהם עו"ד איתמר בן גביר, צעדו ממערת המכפלה לכיוון גבעת האבות. בשלב מסויים נעמד ערבי באמצע הדרך והחל לקלל את עורך הדין בן גביר קללות גסות.

בן גביר מספר, כי לאחר שהתקרב הבחין בצלמת פעילת שמאל עומדת על גג בית סמוך ומסריטה את האירוע וממתינה לתגובתו. בשלב זה ביקש בן גביר משוטרי מגב לקחת את פרטי הערבי על מנת שיוכל להתלונן עליו.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

במוצאי השבת ניגש בן גביר והגיש תלונה במשטרה. בתלונתו אמר בן גביר כי הערבים ואנשי השמאל עברו עבירה של התנהגות פסולה במקום ציבורי בכך שביקשו ליצור מהומה, והפרו את השלום או עשו מעשה שעלול להוביל להפרת השלום.

העורך דין סיפר כי מדובר במדיניות קבועה ושיטתית של פעילי שמאל קיצוני אשר יוצרים מהומה ומסריטים את הדברים כדי לתעד את התגובה ולאחר מכן להציג את האירוע בצורה ערוכה ומגמתית מאיך שהתחיל. בן גביר ציין כי גם כנגד חיילי צה"ל מתנהל מסע כזה וגורמים שונים מגיעים לעבר החיילים מקללים אותם, תוך שהחיילים נותרים חסרי אונים ואף לא מודעים לחוק המאפשר להם לעכב את המקללים בגין עבירה של העלבת עובד ציבור במילוי תפקידו.

העורך דין ביקש מהמשטרה גם לקבל לידיו את פרטי הערבי על מנת שיוכל להגיש תביעה אזרחית נגדו.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד