בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שנתיים לחטיפת אברה מנגיסטו

משפחת מנגיסטו דורשת לפעול לשחרורו. "הממשלה נותנת לאסירי חמאס ביקורים והטבות, בעוד לו אין זכויות כלל"

  • ד' אלול תשע"ו - 14:27 07/09/2016
גודל: א א א
הפגנת בני משפחת מנגיסטו (יחצ)
הפגנת בני משפחת מנגיסטו (יחצ)

שנתיים לאחר שנפל אברהם מנגיסטו בשבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, הגיעה היום (רביעי) משפחתו לחוף זיקים, דרכו חצה לרצועת עזה. "אני מאוכזבת מראש הממשלה, אנחנו לא יודעים כלום", אמרה אגרנש מנגיסטו, אמו של אברהם.

"התעייפתי, עד שהילד לא יחזור אין לי כוחות לעמוד בזה. אני בוכה יומם ולילה, לא רואה את האור. אני פונה אל חמאס: הוא לא חייל, לא בא אליכם עם סכין. הוא אדם מסכן, אין לכם לב? שחררו אותו".

אילן, אחיו של אברהם אמר, כי "אנחנו רוצים להעביר מסר לבנימין נתניהו וגם לחמאס: אנחנו לא נשתוק יותר. תכננו להפגין מול בית ראש הממשלה ונעשה זאת בקרוב. אחי חף מפשע".

"הגענו היום לחוף זיקים, שאליו אח שלי הגיע מחוף אשקלון. הוא עבר דרך דיונות וחצה את הגבול דרך פרצות בגדר שנפערו בה אחרי מבצע 'צוק איתן'". עוד הוסיף אילן ואמר, כי "הממשלה לא עשתה שום פעולה כדי להשיב אותו, אפילו לביקור מארגון הומניטרי הוא לא זכה. הממשלה נותנת לאסירי חמאס ביקורים והטבות, בעוד לו אין זכויות כלל".

"מדובר במקרה הומניטרי, אברה הוא לא חייל. הממשלה מעדיפה לשתוק, אבל אנחנו כבר לא. לא נשתוק עד שהוא יחזור. אין ספק שההורים שלי כועסים על ראש הממשלה. הם האמינו לו ובמשך שנתיים שום דבר לא נעשה, אנחנו מאוכזבים מההתנהלות שלו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד