בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפי להפוגה בשלג - 17 אלף בתי אב ללא חשמל

הלילה: שיא צריכת החשמל בכל הזמנים. היום נותקו מחיבור החשמל כ-17 בתי אב. בתחזית: מחר תהיה הפוגה בשלג ובשיש הוא צפוי להתחדש. בשבת לא יהיה שלג

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט"ז טבת תשע"ה - 20:04 07/01/2015
גודל: א א א
הישוב אחיה בשלג היום
הישוב אחיה בשלג היום

סיומו של יום סוער ברחבי הארץ: בחברת החשמל מעריכים כי הערב (רביעי) יירשם שיא כל הזמנים בצריכת החשמל בישראל והוא יעמוד על כ-12,200 מגה-וואט, כאשר בסערה שהתחוללה בשנה שעברה צרכו תושבי ישראל 11,640 מגה-וואט.

עץ שנפל על כבל חשמל בפתח תקווה (חברת החשמל)

שלג במתחם קבר רחל היום (דוברות מוסדות קבר רחל)

יחד עם זאת, בחברה עסוקים בתיקון תקלות חשמל רבות וכ-17 אלף בתי אב נותקו במהלך היום מחשמל, בעיקר באזור המרכז והשרון, וזאת בעקבות מזג האוויר הסוער, בעיקר מרוחות שגרמו לפגיעה בעמוד החשמל.

תאונת דרכים בירושלים המושלגת (עמיחי גבאי - סוכנות תצפית)

שלג בצומת שילה בבנימין (תמר אסרף - דוברת בנימין)

במד"א מסכמים את היום בטיפול בהרוג אחד מתאונת דרכים סמוך לצור הדסה בירושלים ו-13 פצועים נוספים שהועברו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. כולם נפגעו בעקבות מזג האוויר הסוער.

כבישים רבים נסגרו לתנועה בעיקר בצפון הארץ, רמת הגולן והגליל, וכן באזור ירושלים ויו"ש. במהלך היום לא התקיימו לימודים באזורים אלו.

שלג בהרי בנימין היום (אביתר קארו - סוכנות תצפית)

התחזית הצפויה: הפוגה בשלג שיתחדש בשישי

בהמשך הלילה, כך מעריכים בשירות המטארולוגי, השלג ימשיך לירד לפרקים, בעיקר באזור הגולן, הגליל, הרי המרכז וירושלים, כאשר עד שעות הלילה צפוי לרדת שלג רב. בהמשך הלילה השלג ייחלש במידה ניכרת ובשעות הבוקר ירד שלג מעורב בברד. במשך היום כבר לא ירד שלג ותתכן המסה של השכבות הלבנות.

רמת הגולן היום (דוברות רמת הגולן)

ביום שישי השלג צפוי לחזור, בעיקר בהרי המרכז, ירושלים והר הנגב. גשם מקומי ירד במרכז הארץ ובדרומה, ולקראת שבת השלג והגשם צפויים להחלש. בשבת עדין יהיה קר והשלג לא צפוי לרדת, אך עם זאת, גשם כבד וברד צפויים לרדת על הארץ.

כוננות מד"א ברמת הגולן (דוברות מד"א)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד