בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצפות באשקלון

בעקבות שבר ענן מעל אשקלון, הוצפו רחובות רבים בעיר. עד כה לא דווח על נפגעים, אך נגרם נזק רב. בעקבות הגשמים נפער בור גדול באחד הכבישים המרכזיים בעיר

  • כ"ז חשון תשע"ו - 13:50 09/11/2015
גודל: א א א
שוטר מחפש לכודים במכונית באשקלון. (דובר המשטרה)
שוטר מחפש לכודים במכונית באשקלון. (דובר המשטרה)

כעשרים מ"מ של גשם ירדו היום בעיר אשקלון והציפו את העיר.בעקבות ההצפות רחובות שלמים נחסמו לתנועה ותושבים רבים אף נלכדו בתוך מכוניות שנתקעו בהצפות. בית החולים ברזילאי הוצף גם הוא, וכן הוצפו בתים פרטיים רבים. כמו כן ברבים מאזורי העיר ישנם בעיות חשמל.

שתים מתוך שלוש הכניסות של העיר נחסמו לתנועה, וכאמור רחובות רבים נחסמו בעקבות ההצפות. ברחוב בן יהודה בעיר נפער בור בכביש, והמשטרה חסמה את הרחוב לתנועה משני הכיוונים.הבור ברחוב בן יהודה (דוברות המשטרה)

כוחות גדולים של מד"א ושל משטרה מחלצים תושבים שנתקעו, וכן מחפשים אנשים שנלכדו מבלי יכולת לדווח על כך. עד כה לא דווח על נפגעים.

מבית החולים ברזילאי בעיר נמסר, כי "לשמחתנו אין פגיעה בנפש וכל המכשור החיוני להצלת חיים פועל. בבית החולים הוקם מטה חירום הפועל בתיאום עם משרד הבריאות ומד"א והפעילות הבלתי דחופה הופסקה. בשלב זה מטפלים בהצפות, בעיקר במבנים החיוניים לפעילות הדחופה, והכוונה היא לחזור לפעילות רגילה בהדרגה במהירות האפשרית".ההצפות באשקלון היום. (עיריית אשקלון)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד