בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בשמאל זועמים על הרב הצבאי

לאחר שרקד בחתונת בתו של הרב יצחק שפירא, קוראים ח"כים בשמאל לנקוט הליכים נגד הרבצ"ר

  • ז' אדר תשע"ו - 08:47 16/02/2016
גודל: א א א

השמחה בחתונת בתו של הרב יצחק שפירא עוררה את זעמם של כמה חברי כנסת מהשמאל.

לאחר שבחדשות ערוץ 2 פרסם העיתונאי הדתי יאיר שרקי סרטון מהחתונה בשבוע שעבר בו רוקדים יחד הרב שפירא והרב רפי פרץ, פנה חבר הכנסת עומר בר לב מהמחנה הציוני לרמטכ"ל בדרישה שינקוט הליכים נגד הרבצ"ר.

בר לב טען כי לאחר שהרב פרץ הופיע לחתונה עם מדי צה"ל הרי שהוא מייצג בה את צה"ל, ובמקום זאת הוא "תא"ל פרץ העניק בכך גושפנקא ותמיכה סמלית בשם צה"ל לאדם שחתר תחת שלטון החוק וודאי לא יכול להיות מזוהה עם ערכי צה"ל".

גם חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין אמרה אמש (ב') כי היא פנתה לשר הביטחון בבקשה לפתוח בבדיקה של האירוע "החמור".

ב'חדשות הלילה' של ערוץ 2 הקדישו לטובת הסיפור הזה אייטם. איש התקשורת הימני, שמעון ריקלין, אמר: "לפני חודשיים למדו אותנו פה שלא ייתכן שתהיה סתימת פיות ונחרים ספרים", כשהוא מתייחס להוצאת הספר העוסק בהתבוללות מתכנית הלימודים של משרד החינוך. ריקלין הוסיף וטען כי מדובר במהומה מיותרת ופופוליסטית של השמאל.

לאחר פרסום הסרטון בחדשות ערוץ 2 אמר הרב שפירא לקול היהודי: "בשבוע שעבר, בחתונת בתי, זכינו לשמוח יחד יהודים רבים מהרבה כיוונים".

"ביום יום קורה לצערנו שחילוקי הדעות מובלטים ולא הקשר הפנימי, וברוך השם בתוך השמחה הגדולה של החתונה רקדנו יחד הרב רפי פרץ ואני יחד עם הרבה יהודים טובים שבאו לשמוח איתנו", סיפר הרב שפירא.

"כמה משמח לראות שמאחורי כל הכיוונים השונים בסופו של דבר יש אהבה גדולה בין כל היהודים, אמנם עצוב לראות שיש כאלה שבחרו לעצמם יעוד וקריירה בחיים לפורר באמצעים שבידם את האהבה הזו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד